خمام - حال و روز نامساعد تیم فوتبال شهرداری خمام در مسابقات لیگ برتر نوجوانان گیلان
ویژه
رتبه سوم، از انتهای جدول ؛

حال و روز نامساعد تیم فوتبال شهرداری خمام در مسابقات لیگ برتر نوجوانان گیلان

تیم شهرداری خمام با ۱۲ بازی و کسب ۹ امتیاز هم‌اکنون در رتبه‌ی ۱۰ از جدول قرار گرفته که نتیجه‌ی ۳ پیروزی و ۹ شکست است.

چهارشنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸ KHNA60055

فوتبال خمام پیشکسوتان متعددی به خود دیده و بازیکنان ارزشمندی در لیگ‌های مختلف دارد، تا جایی که در سال‌های گذشته در رده‌های پایه تیم‌های قدرتمند و با نتایجی خوب داشته و البته چندی پیش وب‌سایت TransferMarkt که یکی از منابعی است که بر روی بازیکنان فوتبال قیمت گذاری می‌کند بر روی ۸ نفر از بازیکنان خمامی در تیم‌های سپیدرود رشت، داماش گیلان، صبا باتری قم و استقلال تاجیکستان ارزش‌گذاری نمود.

اما اگر نگاهی به وضعیت فوتبال بخش خمام و به صورت دقیق‌تر تیم شهرداری خمام که هم‌اکنون در مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان گیلان حضور دارد داشته باشیم، چیزی که تداوم‌بخش این افتخارات یا غرورآمیز باشد به چشم نمی‌خورد.
شکست ۲ بر ۱ مقابل اتحاد آبکنار در هفته اول، شکست ۳ بر ۱ مقابل پرسپولیس رشت در هفته دوم، شکست ۳ بر ۲ مقابل شاهین انزلی در هفته سوم، شکست ۱ بر ۰ مقابل شهرداری رشت در هفته پنجم، شکست ۲ بر ۱ مقابل فراز لاهیجان در هفته هفتم، پیروزی ۳ بر ۰ مقابل فجر رضوانشهر در هفته هشتم، پیروزی ۱ بر ۰ مقابل کادوس ماسال در هفته نهم، شکست ۳ بر ۲ مقابل خزر لنگرود در هفته دهم، شکست ۷ بر ۱ مقابل آینده‌سازان سیاهکل در هفته یازدهم و شکست ۱ بر ۰ مقابل اتحاد آبکنار در هفته دوازدهم نتایجی است که در زمین برای تیم شهرداری خمام به دست آمده و البته ۲ پیروزی از بین ۳ پیروزی به دست آمده شامل عدم حضور تیم فومن و عدم حضور نیروهای انتظامی در رضوانشهر می‌باشد.

بر اساس جدول لیگ، تیم شهرداری خمام با ۱۲ بازی و کسب ۹ امتیاز هم‌اکنون در رتبه‌ی ۱۰ جدول قرار گرفته که نتیجه‌ی ۳ پیروزی و البته ۹ شکست است. ۱۵ گل زده، ۲۵ گل خورده و تفاضل گل ۱۰- نکته‌ای است که شکست ۷ بر ۱ در خانه را پررنگ‌تر کرده و این پرسش را ایجاد می‌کند که علت حال و روز نامساعد تیم شهرداری خمام چیست و به صورت کلی چه برنامه‌ای برای فوتبال بخش خمام به صورت بلندمدت و کوتاه مدت در نظر گرفته شده است ؟!


موضوع : انتخاب سردبیر، فوتبال، یادداشت
نویسنده : نیما صابری
http://khna.ir/60055

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.