خمام - گزینه‌های تصدی شهرداری مشخص شدند
ویژه
بر اساس شنیده‌ها ؛

گزینه‌های تصدی شهرداری مشخص شدند

رامین احمدزاده، موسی فکور، بهداد گیتی‌نژاد، جواد فلاح و محمد رضوی گزینه‌های تصدی بر پست ریاست شهرداری هستند.

دوشنبه، ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ KHNA57853

با مشخص شدن اعضای پنجمین دوره از شورای اسلامی شهر خمام از سویی و به اتمام رسیدن دوره مدیریت علیرضا پورهادی بر شهر پس‌از انتخاب ابراهیم رنجبر به عنوان سرپرست از سوی دیگر، این روزها بحث انتخاب شهردار بعدی خمام توسط اعضای شورا به موضوعی داغ بدل شده، به گونه‌ای که مردم و صاحب‌نظران به انتخاب کلیددار بعدی شهر خمام حساس شده‌اند.

بر اساس شنیده‌ها در جلسه‌ای که امروز به منظور بررسی گزینه‌های انتخاب شهردار جدید در دفتر شورا برگزار شد، رامین احمدزاده «مسئول واحد عمران شهرداری خمام / بومی» به عنوان گزینه‌ی پیشنهاد شده توسط سیدرضی مودب‌پور و موسی فکور «شهردار اسبق انزلی و معاون اسبق فرمانداری رشت / غیربومی» به عنوان گزینه‌ی پیشنهاد شده توسط مهدی عاشوری تعرفه شده‌اند. همچنین، جواد فلاح «دهیار روستای خواچکین / بومی»، بهداد گیتی‌نژاد «مشاور کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای چهارم رشت / غیربومی» و محمد رضوی «دهیار روستای سیاه صوفیان / غیربومی» دیگر گزینه‌های تصدی بر پست ریاست شهرداری هستند که رزومه ارائه نموده و موظف به ارائه‌ی برنامه گردیده‌اند.

به گزارش خمام‎نیوز، با وجود آنکه احتمال گزینش رامین احمدزاده به عنوان شهردار جدی‌تر به نظر می‌رسد، اما باید دید در جلسات آتی منتخبان شورای پنجم نام چه فرد یا افرادی به عنوان نامزدهای نهایی مطرح شده و کلید شهر به چه کسی امانت سپرده خواهد شد.


موضوع : شهرداری، شورای شهر
http://khna.ir/57853

دیدگاه شما چیست ؟!