خمام - سایبان ایستگاه تاکسی خمام-تیسیه تا پایان هفته جمع‌آوری خواهد شد

سایبان ایستگاه تاکسی خمام-تیسیه تا پایان هفته جمع‌آوری خواهد شد

با توجه به شکایت‌ها در خصوص سایبان این ایستگاه که به محلی برای تجمع و مزاحمت تبدیل شده است، نهایتاً تا روز پنجشنبه سایبان مذکور جمع‌آوری خواهد شد.

دوشنبه، ۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷ KHNA5777

محمدرضا اکبرپور (مسئول خدمات شهری شهرداری خمام) در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز، عنوان کرد : با توجه به شکایات مکرر مردمی و اهالی کوی عدالت مبنی بر ایجاد مزاحمت برای عابرین توسط اشخاصی که زیر سایبان مربوط به ایستگاه تاکسی توقف می‌نمایند، روز آینده توسط کارگروه حمل و نقل ترافیک (متشکل از نماینده‌ی بخشداری، شهرداری و پلیس راهور) از مکان مذکور بازدید به عمل خواهد آمد و علاوه بر اعلام فرجه‌ی زمانی و تذکر کتبی، در صورت عدم توجه با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

DSCF0006

مسئول خدمات شهری شهرداری خمام، افزود : مواردی از قبیل وضعیت سایبان ایستگاه تاکسی، پارک کردن خودروها در پیاده‌رو و جمع‌آوری ایستگاه خمام-کویشا (که می‌بایست 70 الی 80 متر پایین‌تر توقف نمایند) پیش از این با تذکر شهرداری روبرو بوده است، اما در جریان بازدید روز آینده صورت جلسه شده و تذکر کتبی داده خواهد شد. اکبرپور خاطرنشان کرد : با توجه به شکایت‌های مردمی در خصوص سایبان این ایستگاه که به محل تجمع و مزاحمت برای مردم تبدیل شده است، نهایتاً تا روز پنجشنبه سایبان مذکور جمع‌آوری خواهد شد.


موضوع : تاکسیرانی، وعده
http://khna.ir/5777

دیدگاه شما چیست ؟!

جمع‌آوری سایبان ایستگاه تیسیه
محقق شد