خمام - ۳۲ پروژه عمرانی بخش خمام به بهره‌برداری رسید
در پنجمین روز از هفته دولت ؛

۳۲ پروژه عمرانی بخش خمام به بهره‌برداری رسید

۳۲ پروژه عمرانی بخش خمام با اعتباری بیش‌از ۶۰ میلیارد ریال امروز در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور فرماندار رشت به بهره برداری رسید.

دوشنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ KHNA56445

۳۲ پروژه عمرانی بخش خمام با اعتباری بیش‌از ۶۰ میلیارد ریال امروز با حضور فرماندار رشت به بهره برداری رسید.
سیروس شفقی در حاشیه افتتاح این طرح‌ها که با حضور جمعی از مردم و مسئولین ادارات صورت پذیرفت، با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های جذب سرمایه گذاری رونق فضای کسب و کار است اظهار داشت : در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین است خرسندیم که مردم عزیز با تکیه بر توانمندی‌ها و بهره گیری از ظرفیت‌های بالقوه در شهرستان در جهت رونق اقتصادی و کسب و کار پیش‌قدم هستند.
فرماندار شهرستان رشت ضمن اشاره به بهره‌برداری از ۳۲ پروژه عمرانی در بخش خمام با اعتباری بالغ بر ۶۲ هزار و ۴۲۵ میلیون ریال، با تصریح بر اینکه این پروژه‌ها بیشتر در روستاها افتتاح شد تصریح کرد : مسکن مددجویان، کارخانه‌ی پرورش قارچ، نمایشگاه دائمی صنایع دستی، کارخانه شالیکوبی، خانه و اقامتگاه بوم گردی و آسفالت راه روستایی از جمله طرح‌های افتتاح شده در این بخش بود.
شفقی با بیان اینکه در دوران دولت تدبیر و امید شاهد عدالت اجتماعی در حوزه‌های مختلف بوده‌ایم، گفت : دولت رویکرد اعتدال را سرلوحه سیاست داخلی خود قرار داده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با تاکید بر اینکه توسعه روستاها و توزیع امکانات از اهداف مهم دولت دکتر روحانی است، خاطرنشان کرد : امیدواریم با تلاش همه‌ی مسئولین رفاه اجتماعی را برای مردم عزیز به ویژه روستاییان فراهم سازیم.


موضوع : گزارش تصویری، هفته‌ی دولت
برگرفته از : برنا
http://khna.ir/56445

دیدگاه شما چیست ؟!