خمام - میدان چند ضلعی ولیعصر، رو به بهبود …
ویژه
کارگران مشغول کارند ؛

میدان چند ضلعی ولیعصر، رو به بهبود …

هرچند به نظر میرسد مسئله‌ی نور و روشنایی این میدان از الویت بالاتری نسبت به گاردریل برخوردار باشد، اما خوش‌قولی مسئولین امر را به فال نیک می‌گیریم …

پنج شنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶ KHNA5282

وضعیت میدانی که با نام حضرت ولی‌عصر (عج) نام گرفته است و پیش از این طی خبری با شناسه‌ی 4725 و در ادامه‌ خبری با شناسه‌ی 5048 عنوان شد از وضعیت نگران‌کننده‌ای برخوردار بوده و بازدید مسئولین از این میدان نیز با وقوع یک حادثه‌ی تصادف همراه گشته است، که خود بر صحت و سقم این ادعا دلالت داشته، در حال حاضر در وضعیتی رو به بهبود قرار گرفته است و بر اساس شواهد عینی با ترمیم بخش‌های بدون گاردریل (همچنین گاردریل‌هایی نصب نشده که قطعاً بزودی نصب خواهند شد) در دست تعمیر قرار گرفته است. هرچند به نظر میرسد مسئله‌ی نور و روشنایی این میدان (که نبود دید کافی علت اصلی برخورد با گاردریل یا سقوط داخل میدان است و اگر به روشنایی توجه نشود همچنان شاهد برخورد رانندگان با گاردریل خواهیم بود) از الویت بالاتری نسبت به گاردریل برخوردار باشد، اما از آنجایی که هم مسئله‌ی روشنایی، هم مسئله‌ی گاردریل در فاز اول رسیدگی به میدان ولیعصر در نظر گرفته شده و قرار است در عرض یک هفته عملیاتی گردد، حداقل خوش‌قولی مسئولین این امر را به فال نیک گرفته و از نزدیک نظاره‌گر و پیگیر وضعیت این میدان خواهیم بود.


موضوع : انتخاب سردبیر، میدان‌ها، وعده
http://khna.ir/5282

۲ دیدگاه

  • مجتبی در مورخ 1392/06/28 - 17:06 می‌نویسد :

    واقعاً خجالت آوره که اسمشو گذاشتن “میـدان” و تابلو هم زدن “مـیـدان ولـیـعـصـر” !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    باید مینوشتن “فلکه” نه نه نه  “گردونه”. به خدا اسم فلکه هم برای این مکان زیادیه، چیه آخه همش باتلاق و علف هرز و درختان جنگلی توش هست اگه توش قتل هم اتّفاق بیفته کسی به کسی نیست. میدان به جایی گفته میشه که جدول گذاری شده باشه و مبلمان شهری درش بکار رفته باشه و نماد یک شهر باشه نه اینکه به این جنگل آمازون که حولش گاردیل کشیدن بگیم میدان!!!!!!!!!!!!  

  • عمار در مورخ 1392/06/28 - 23:12 می‌نویسد :

    از خمام نیوز ممنونیم که قدم مثبتی برای این مسئله برداشت


فاز اول رفع مشکلات میدان ولیعصر
محقق شد