خمام - ثبت‌نام ۱۹ داوطلب انتخابات شورای شهر و ۲۳۸ داوطلب شوراهای روستا / داوطلبین ثبت‌نام خود را به ساعات پایانی موکول نموده‌اند ؟!
ویژه
کمتر از چندساعت تا پایان مهلت قانونی ؛

ثبت‌نام ۱۹ داوطلب انتخابات شورای شهر و ۲۳۸ داوطلب شوراهای روستا / داوطلبین ثبت‌نام خود را به ساعات پایانی موکول نموده‌اند ؟!

خمام‌نیوز ضمن رعایت اصل بی‌طرفی و پایبندی به اصول اخلاقی از تمام توان و ظرفیت خود برای جلب مشارکت مردمی و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای استفاده خواهد نمود.

یکشنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۹:۰۱ KHNA51349

درحالی که تنها چند ساعت تا پایان مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام داوطلبین حضور در شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده، آمارها از ثبت نام ۱۹ نفر داوطلب در شورای شهر خمام و ۲۳۸ نفر داوطلب در روستاهای این بخش حکایت دارد.
با وجود آنکه خبرهایی در خصوص حضور برخی چهره‌ها به صورت غیررسمی شنیده میشد، اما هنوز تعداد بسیاری از آنان اقدام به نام نویسی ننموده و با در نظر گرفتن فعالیت‌های انتخاباتی که در شهر از داوطلبین دیده میشود ممکن است این تفکر در ذهن شهروندان شکل گیرد که آیا در نهایت داوطلبین مذکور در شوراهای اسلامی (به خصوص شورای شهر خمام) حضور یا تداوم حضور خود را به علتی همچون اصرار طرفداران خود گره خواهند زد یا خیر ؟!
این در صورتی است که علی وارسته «رئیس امور اجرائی حوزه انتخابیه شهرستان رشت» در پیامی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا خواسته بود که جهت تسریع و خدمات رسانی بهتر در فرآیند ثبت نام با توجه به ازدحام داوطلبین در روزهای پایانی ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول ننمایند!

به گزارش خمام‌نیوز، پیش‌از این خبرهایی در خصوص تکذیب حضور یا صرف نظر از حضور مجدد برخی از چهره‌ها شنیده شد، که البته توسط این رسانه بازتاب داده نشد، و به نظر میرسد این موضوع نیز خود به جلب توجه بیشتر برخی از داوطلبین برای حضور در انتخابات آتی و فضاسازی‌های رسانه‌ای دلالت دارد ؛ و البته خمام‌نیوز ضمن رعایت اصل بی‌طرفی و پایبندی به اصول اخلاقی از تمام توان و ظرفیت خود برای جلب مشارکت مردمی و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای استفاده خواهد نمود.
در نهایت، شهر خمام برخلاف شنیده‌ها همانند ادوار گذشته ۵ کرسی در انتخابات آتی شورای شهر دارد و همچنین لیست نهایی داوطلبین پس از پایان مهلت قانونی ثبت‌نام از طریق همین رسانه منتشر می‌گردد.


موضوع : انتخاب سردبیر، انتخابات
http://khna.ir/51349

دیدگاه شما چیست ؟!