خمام - دیدار بخشدار خمام با پرسنل واحد آتش‌نشانی خمام

دیدار بخشدار خمام با پرسنل واحد آتش‌نشانی خمام

به گفته‌ی علیرضا مسچیان، این سانحه‌ی ناگوار حماسه و جلوه‌ی پرشکوهی از ایثار و فداکاری آتش نشانانی بود که در عملیات نجات هموطنان خود دچار حادثه‌ای خطیر شده و با بذل جان، ملت ایران را به سوگ و ستایش روح فداکاری و از خود گذشتگی‌شان وا داشتند.

شنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱ KHNA47533

بخشدار خمام پیش‌ازظهر امروز با حضور در واحد آتش نشانی شهر خمام، با پرسنل این واحد دیدار و گفتگو کرد.
علیرضا مسچیان در این دیدار با بیان اینکه رویداد تلخ و ناگوار آتش سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران منجر به جان باختن تعدادی از عزیزان این مرز و بوم شد، عنوان کرد : این مسئله مایه‌ی تالم خاطر مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و آحاد ملت ملت شریف ایران گردیده است.
به گفته‌ی وی، این سانحه‌ی ناگوار حماسه و جلوه‌ی پرشکوهی از ایثار و فداکاری آتش نشانانی بود که در عملیات نجات هموطنان خود دچار حادثه‌ای خطیر شده و با بذل جان، ملت ایران را به سوگ و ستایش روح فداکاری و از خود گذشتگی‌شان وا داشتند.
این مسئول، ادامه داد : بنده این ضایعه‌ی عظیم را به پیشگاه مقدس قطب عالم امکان حضرت مهدی (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ریاست جمهور، خانواده‌ی جان باختگان و ملت سرافراز ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای جان باختگان و این قهرمانان نستوه، رحمت بی‌کران و برای خانواده‌ی آنان صبر جزیل مسئلت دارم.


موضوع : آتش نشانی، بخشداری
http://khna.ir/47533

۱ دیدگاه

  • میلاد در مورخ 1395/11/02 - 22:32 می‌نویسد :

    بنده این ضایعه‌ی عظیم را به پیشگاه مقدس قطب عالم امکان حضرت مهدی (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ریاست جمهور، خانواده‌ی جان باختگان و ملت سرافراز ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای جان باختگان و این قهرمانان نستوه، رحمت بی‌کران و برای خانواده‌ی آنان صبر جزیل مسئلت دارم. [!] !!!