خمام - سرویس‌های مخوف اطلاعاتی غرب در برابر وزارت اطلاعات ایران مستأصل شده‌اند
امام جمعه خمام :

سرویس‌های مخوف اطلاعاتی غرب در برابر وزارت اطلاعات ایران مستأصل شده‌اند

ولایت کمر دشمنان اسلام را می‌شکند.

شنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷ KHNA23771

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا عاشوری در نماز جمعه روز گذشته‌ی آستان مقدس امامزاده حسن (ع) خمام با اشاره به سی‌امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات، یکی از مأموریت‌های ذاتی وزارت اطلاعات را تأمین امنیت نظام و مردم برشمرد.
وی با بیان اینکه بسیاری از عملکردها و اقدامات این وزارت قابل ارائه مستقیم به افکار عمومی نیست، افزود : صیانت از دستاوردهای علمی و فناوری نظام اسلامی، به ویژه در حوزه هسته‌ای و دستگیری عوامل ترور دانشمندان کشور، حفاظت از منافع ملی، مقابله با پدیده شوم ریگی و جندالشیطان که سال ها افکار عمومی را تحت تأثیر قرار داده بود و وزارت اطلاعاتبا عملیات پیچیده و گسترده، وی را دستگیر و باند او را منهدم نمود، مقابله با باندها و گروه‌های سازمان یافته مواد مخدر در سطح داخلی و خارجی، مقابله فراگیر و گسترده با توطئه های دشمن در حوزه جنگ نرم، مقابله با گروه ها و جریان های انحرافی، فرقه ای و دینی، مقابله با توطئه‌های وسیع و مستمر دشمنان که در جهت ایجاد و تشدید اختلافات اقوام و اقلیت‌ها، نفوذ و ضربه زدن به شبکه ها و سیستم‌های امنیتی دشمنان و سرویس های آنان، مقابله با فساد اقتصادی نظیر پولشویی، سودجویی‌های شخصی، شرکت های هرمی، فرار مالیاتی و …، کمک به کاهش آثار تحریم اقتصادی بر مردم و جامعه در داخل و خارج کشور بر عهده وزارت اطلاعات است.
به گفته امام جمعه خمام، همین کارهایی را که نیروی انتظامی آشکارا در سطح کشور انجام می‌دهد، آنها به صورت مخفی در سطحی گسترده تر و فراتر از مرزهای کشور انجام می‌دهند.
خطیب جمعه خمام با بیان اینکه سرویس‌های مخوف اطلاعاتی دنیای غرب امروزه در برابر وزارت اطلاعات ما مستأصل شده، تصریح کرد : کارهای بسیار ظریف و حساسی که این عزیزان به صورت خاموش انجام می‌دهند، آنها با تمام هیاهویی که دارند قادر به انجامش نیستند.
به گفته‌ی وی، اینها توانستند سرکرده تروریست‌های کشور را در طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی زنده دستگیر کرده و در مقابل دوربین‌ها به نمایش بگذارند، ولی آنها با همه کشتاری که در افغانستان و سوریه انجام دادند، نتوانستند رهبران القاعده، طالبان و یا داعش را دستگیر کنند.
امام جمعه خمام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دهه ولایت، گفت : عید بزرگ غدیر را در پیش داریم که این عید در کنار عید قربان، فطر و جمعه، از اعیاد بزرگ و رسمی مسلمین است.
به گفته‌ی وی، این روز را باید به خواندن قرآن، دعا، نماز و زیارت به‌سر برد که بالاتر از 80 ماه است.
عاشوری با بیان اینکه حدیث غدیر تنها حدیثی است که هیچ گروهی از مسلمانان آن را انکار نکرده و اصلاً قادر بر انکار آن نیستند، خاطرنشان کرد : ولایت کمر دشمنان اسلام را می‌شکند، به همین جهت بیشترین دشمنی کفار و دنباله‌روهای آنان با ولایت است.


موضوع : روحانیون، نماز جمعه
http://khna.ir/23771

دیدگاه شما چیست ؟!