خمام - با فروزان ایده‌آل فاصله دارم / پسر کوچک استقلال هستم و خون من آبی است
دروازه‌بان خمامی استقلال :

با فروزان ایده‌آل فاصله دارم / پسر کوچک استقلال هستم و خون من آبی است

دوست دارم با شماره یک استقلال شماره یک تیم ملی را بپوشم.

سه شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵ KHNA20286

دروازه‌بان خمامی تیم استقلال ضمن ابراز خرسندی از حضورش در این تیم می‌گوید از تشویق کسانی که به او لقب عقاب آسیا دادند خوشحال است. محسن فروزان درباره وضعیت استقلال گفت : تمرینات خوب و با کیفیتی را داریم. هر چقدر از زمان تمرینات می‌گذرد بیشتر با یکدیگر هماهنگ می‌شویم، انگیزه تیم بسیار بالاست و امیدوارم به کمک خدا این تیم جزو بهترین‌های استقلال باشد.
وی درباره بازی گذشته این تیم برابر راه آهن ادامه داد : بازی خوبی بود، ما برابر راه آهن 90 دقیقه در فاز هجومی بودیم. متاسفانه گل زود هنگامی دریافت کردیم اما در زمان کم توانستیم جبران کنیم که این نشان دهنده‌ی توانایی‌های امیر قلعه نویی است. خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.
وی درباره شرایط خودش در استقلال بیان کرد : بعد از تقریباً 4 ماه اولین بازی رسمی‌ام را برای استقلال انجام دادم، اما خودم راضی نیستم. با محسن فروزان ایده ال فاصله دارم. با کمک بوستانی دارم خودم را بیشتر آماده میکنم تا بتوانم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.
فروزان درباره رابطه‌اش با دیگر دروازه بانان استقلال تصریح کرد : ما 3 گلر هستیم و روابط خوبی داریم. هیچ فرقی نمی‌کند که چه کسی درون دروازه استقلال بایستد. مهم فقط موفقیت استقلال است.
دروازه بان استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظرش راجع به تشویق او از سوی تماشاگران بازی برابر راه آهن چیست، گفت : از محبت همه هواداران تشکر می‌‌کنم که به من لقب عقاب آسیا دادند. خدا را شکر هواداران استقلال من را زود پذیرفتند. کاری میکنم که تا آخر فوتبالم در استقلال بمانم. من پسر کوچک استقلال هستم و خون من آبی است.
او در ادامه از انگیزه اش برای حضور در تیم ملی، ادامه داد : اولین هدف من این است که با کمک کادر فنی بهترین گلر استقلال شوم و دومین هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی است. دوست دارم با شماره یک استقلال شماره یک تیم ملی را بپوشم.
محسن فروزان در پایان درباره بازی روز جمعه برابر استقلال خوزستان بیان کرد : استقلال خوزستان تیم خوبی است. شرایط خاصی که وجود دارد این است که تمام تیم‌ها برابر استقلال تهران بهترین بازی‌های خودشان را با بالاترین انگیزه انجام می‌دهند، در نتیجه تمام بازی‌ها سخت خواهد بود، اما ما تیم استقلال هستیم و فقط به برد فکر خواهیم کرد چرا که استقلال لیاقتش قهرمانی است.


موضوع : فوتبال
منبع : فارس
http://khna.ir/20286

دیدگاه شما چیست ؟!