خمام - درگیری در بازی‌های لیگ نونهالان فوتبال خمام، هفته دوم را ناتمام گذاشت
ویژه
از حمله‌ور شدن به داور تا ناظر بازی /

درگیری در بازی‌های لیگ نونهالان فوتبال خمام، هفته دوم را ناتمام گذاشت

هفته دوم از لیگ نونهالان فوتبال شهرستان خمام روز گذشته به‌دلیل درگیری در هر ۲ بازی، ناتمام ماند.

پنج شنبه، ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶ KHNA110922

هفته دوم از لیگ نونهالان فوتبال شهرستان خمام روز گذشته به‌دلیل درگیری در هر ۲ بازی، ناتمام ماند.
به گزارش خمام‌نیوز، تیم فوتبال هادی در زمین ورزشی چینی‌سازی به مصاف وارش خواچکین رفته بود، که این‌دیدار تا دقیقه ۵۶ با برتری ۱ بر ۰ به سود وارش در جریان بود؛ اما والدین یکی‌از بازیکنان به‌طور ناگهانی وارد زمین شده و با رفتن به سمت داور مسابقه، با او درگیر می‌شود، که با دخالت ناظر بازی این‌درگیری خاتمه یافته و پس‌از آن داور زمین مسابقه را ترک می‌نماید.
از سوی دیگر تیم‌های دایان‌مهر و آینده‌سازان در زمین ورزشی تیسیه به مصاف یکدیگر رفته، که آن‌بازی نیز تا دقیقه ۸۴ با برتری پرگل ۴ بر ۱ به سود آینده‌سازان در جریان بود؛ ولی سرمربی دایان‌مهر به‌دلیل اعتراض به نحوه برگزاری به‌سمت ناظر بازی حمله‌ور شده و در نتیجه این‌درگیری، بازی نیمه‌تمام باقی‌‌ماند.

شایان ذکر است، مشابه این درگیری‌ها در سال گذشته در جریان مسابقات لیگ نونهالان پیش آمده بود، که پس‌از آن یک بازی بدون تماشاگر برگزار گردید. اما اولین‌انتقاد به هیات فوتبال خمام است، که چرا تمهیدات لازم را قبل‌از برگزاری مسابقات نمی‌اندیشد تا آنجایی‌که مقدور است جلوی اتفاقات بسیار بد و زننده اینچنینی گرفته شود. به‌عنوان مثال چرا باید بازی‌ها در زمینی برگزار شود که فاقد فنس بوده و محصور نمی‌باشد، یا چرا این بازی‌ها باید بدون حضور مامور انتظامی برگزار شود؟
البته تنها زمینی که در شهرستان خمام دارای فنس است، زمین علی بحری می‌باشد که در اکثر مواقع خالی نبوده و در اختیار تیم‌های ورزشی محلی و … قرار داشته و نیاز است که شهرداری خمام در مسابقات اینچنینی با هیات فوتبال همکاری و تعامل لازم را داشته باشد.
انتقاد دوم به والدین و سرمربیان آکادمی‌ها بوده، که عامل شکل‌گیری برخی‌از حواشی‌ها و درگیری‌ها بوده؛ آن‌هم در شرایطی‌که خودشان باید الگوی نونهالان باشند، آستانه تحمل خود را در مواقع اینچنینی بالا برده و روحیه جوانمردی و اخلاق را به نونهالان آموزش دهند، اما جلوی چشم فرزندان و شاگردان خود دست به کارهای عجیب و تاسف‌بار می‌زنند.
در پایان، امیدواریم هیات فوتبال شهرستان خمام در اسرع وقت به مشکلات موجود در این‌لیگ رسیدگی کرده و آنها را تاجایی‌که میسر است برطرف نماید، تا دیگر در هفته سوم شاهد اتفاقات زشت مشابه در زمین ورزشی نباشیم.

 

 

موضوع : فوتبال، ویدئو
نویسنده : جواد منادی
http://khna.ir/110922

دیدگاه شما چیست ؟!