خمام - «وحدت» بزرگ‌ترین نیاز جهان اسلام است
حجت‌الاسلام والمسلمین عاشوری :

«وحدت» بزرگ‌ترین نیاز جهان اسلام است

چالش درونی برای ملت ما فراموش کردن نهضت امام (ره) و نشناختن دوست از دشمن است.

جمعه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳ KHNA17437

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا عاشوری در نماز جمعه این هفته‌ آستان مقدس امامزاده حسن (ع) خمام وحدت را بزرگ‌‌ترین نیاز جهان اسلام دانست. وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام در رابطه با اوضاع کشور و چالش‌های پیش‌رو، ضرورت توجه به این فرمایش‌ها را مورد تاکید مردم و مسئولان قرار داد. امام جمعه خمام، بیان کرد: چالش درونی برای ملت ما فراموش کردن نهضت امام (ره)، نشناختن دوست از دشمن و یا عدم تشخیص دشمن اصلی از دشمن فرعی است.
خطیب جمعه خمام، اضافه کرد : مشغول شدن به دشمن فرعی، قوای داخلی را به تحلیل می‌برد و نتیجه مطلوب نخواهد داشت. وی با بیان اینکه امروز گروه‌های تکفیری علیه اسلام، شیعه و تشیع کارهای بد و زشت می‌کنند، گفت: آنها به شیطان نزدیک می‌شوند و با رژیم صهیونیستى همکارى می‌کنند.
عاشوری به انتخابات سوریه اشاره کرد و یادآور شد: کشور سوریه با برگزاری انتخابات موفق خود روند پیروزی‌هایش در مقابل استکبار جهانی را تکمیل کرده است و دشمنان یاوه‌گوی خود را در نزد جهانیان خلع سلاح کرد. وی متذکر شد: مسئولان کشور با حمایت‌های همه جانبه خود از سوریه کمک بزرگی برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه کردند که می‌تواند درسی برای تمام کشورهای اسلامی باشد.


موضوع : روحانیون، نماز جمعه
http://khna.ir/17437

۱ دیدگاه