خمام - نباید مشکلات موجب تزلزل اراده‌ی ما شود
سردار رضا افروز :

نباید مشکلات موجب تزلزل اراده‌ی ما شود

وی بر اندیشیدن به جای صرفاً پرداختن به امور روزمره و برگزاری جلسات هم‌اندیشی تاکید کرد.

پنج شنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳ KHNA17079

سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رضا افروز عصر روز گذشته در جریان بازدید از دفتر مجمع بسیج پیشکسوتان خمام با بیان اینکه ما نسل پیشتاز هستیم، عنوان کرد : قهرمانان انقلاب نسل پیشتاز بوده و آن دسته که توفیق بیشتری داشته‌ شهید شده‌اند.
جانشين سازمان بسيج پيشكسوتان با بیان اینکه بسیج پیشکسوتان آخرین سنگر دفاع از انقلاب اسلامی است، گفت : مشکلات همیشه بوده و نباید موجب تزلزل اراده‌ی ما شده، بلکه باید ما را در ادامه‌ی تلاش برای پاسداری و مقاومت در راه اسلام محکم‌تر نماید.
این مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود : تا وقوع قیامت مبارزه وجود دارد و باید برای مبارزه آمادگی داشته و دچار ضعف و تردید نشویم. وی بر اندیشیدن به جای صرفاً پرداختن به امور روزمره و برگزاری جلسات هم‌اندیشی تاکید کرد.
سردار افروز مأموریت سازمان بسیج پیشکسوتان را جذب، سازماندهی حفظ انسجام و بکارگیری پیشکسوتان بسیجی (بازنشستگان) پاسدار انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح که داوطلب خدمت بسیجی هستند در راستای اجرای مأموریت‌های پاسداری از انقلاب اسلامی در سراسر کشور، حفظ ارتباط معنوی، انقلابی و تقویت روحیه جهادی پیشکسوتان عنوان کرد.


موضوع : بسیج
http://khna.ir/17079

دیدگاه شما چیست ؟!