خمام - اقتدار کشور مدیون جانفشانی شهدا است
ویژه
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) :

اقتدار کشور مدیون جانفشانی شهدا است

ساختمان جدید حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) در صورت تامین اعتبار در دهه فجر سال جاری بهره‌برداری می‌شود.

یکشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ KHNA82271

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) ظهر امروز با بیان اینکه خدامحوری، ارادت و استقامت ملت ایران باعث پیروزی در جنگ تحمیلی شد، گفت : ایام بازگشایی مدارس و تقارن آن با هفته دفاع مقدس نشان‌دهنده ضرورت همراهی تخصص و تعهد برای پیشرفت و همچنین لزوم رواج‌دادن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
مصطفی شیرخورده در گفتگو با خمام‌نیوز عزت و اقتدار ایران را مدیون مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و جانبازان دانسته و اذعان کرد : زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و دلجویی و دیدار با خانواده‌ی آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
این مقام مسوول غبارروبی و گلباران مزار شهدا، افتتاحیه نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز را از جمله برنامه‌های بخش خمام در هفته دفاع مقدس برشمرده و افزود : رژه موتورسواران، برگزاری چهارمین دوره از مسابقات روخوانی و ترتیل قرآن، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری مسابقات ورزشی بین ادارات، دسته آرایی دانش‌آموزی، افتتاح پایگاه بسیج و افتتاح مسکن محرومین در روستای مرزدشت از دیگر برنامه‌های این‌هفته به شمار می‌روند.
به گفته‌ی وی، ساختمان جدید حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) در صورت تامین اعتبار در دهه فجر سال جاری بهره‌برداری می‌شود.


موضوع : بسیج، دفاع مقدس
http://khna.ir/82271

دیدگاه شما چیست ؟!