خمام - نام‌گذاری خیابانی به‌نام «شهید صادقی»
ویژه
در آستانه‌ی سی و دومین سالگرد ؛

نام‌گذاری خیابانی به‌نام «شهید صادقی»

نام خیابان «بسیج» شهر خمام به خیابان «شهید محمود صادقی» تغییر یافت.

پنج شنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳ KHNA16729

جمعی از مسئولین خمام ظهر امروز در آستانه‌ی فرا رسیدن یادبود سی و دومین سالگرد شهادت «محمود صادقی خمامی» در منزل این شهید حضور یافته و با خانواده‌ی وی دیدار نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا عاشوری با اشاره به اینکه شهدای ما پاک زندگی کرده و محیط زندگی‌ خود را پاک کرده‌اند، عنوان کرد : این پاکی در زیارتنامه‌های شهدا و دعاهایی که می‌خوانیم آمده است.
امام جمعه‌ی خمام هدف از این دیدار را تجدید پیمان با خانواده‌ی معظم شهدا عنوان کرده و تصریح کرد : همچنان بر سر اهداف و آرمان‌های رزمندگان دفاع مقدس تحت سایه‌ی ولایت هستیم و انتظار می‌رود دستاوردهای شهدا حفظ شود.

سیدمجتبی حسینی‌نسب به مصوبه‌ی اخیر شورای اسلامی شهر خمام و مکاتبات صورت گرفته با سپاه ناحیه‌ی مقداد مبنی بر تغییر نام خیابان «بسیج» به خیابان «شهید محمود صادقی» اشاره نموده و گفت : با هماهنگی‌های انجام شده این تغییر نام برای خیابان منزل این شهید صورت گرفته و خیابان دیگری به نام «بسیج» مزین می‌گردد، که آن‌را از جمله برنامه‌های آینده‌ی شورای شهر خمام برشمرد.
ریاست شورای شهر خمام با بیان جمله‌ای از مقام معظم رهبری تحت عنوان «زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، دیدار ماهانه با خانواده‌ی شهدای خمام را از جمله برنامه‌های مصوب کمیسیون فرهنگی شورای شهر عنوان کرد. وی همچنین نصب تابلوهای شهدای شهر خمام در سطح شهر را از برنامه‌های آینده‌ی شورا برشمرده و خاطرنشان کرد : شهدا سمبل‌های شهر هستند.

شایان ذکر است، سی و دومین سالگرد شهادت محمود صادقی خمامی ساعت 17 روز شنبه به مورخ 3 خرداد، همزمان با روز استقبال از 3 شهید گمنام در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) خمام برگزار می‌گردد.


۶ دیدگاه

  • محمد در مورخ 1393/03/02 - 15:43 می‌نویسد :

    سپاس که یاد شهدا رو زنده نگه میدارین…
    ولی از طرفی به فکر اسم اصلی و با ریشه بعضی اماکن که برمیدارین باشین…
    مدرسه مولوی بیش از 50 سال مدرسه مولوی بود ؛ حالا چی شد که یدفه اسم مدرسه عوض شد خدا داند…
    بهتره واسه نام گذاری اماکن یه اصول و قواعدی داشته باشین , مثلا بجای اسم مدرسه ماهک که نسبتا تازه تاسیس هم هست که آقای خیر(البته با سپاس از حرکت خیر خواهانه ایشان)اسم یکی از بستگانش رو رو این مدرسه گذاشت , میتونست اسم این شهید باشه….

  • مرصاد در مورخ 1393/03/02 - 16:17 می‌نویسد :

    مدرسه دیگری به نام شهید صادقی در مرکز شهر خمام قرار دارد
    مدرسه ای که مدنظرتان بود مهرک است نه ماهک

  • !!! ! در مورخ 1393/03/03 - 11:05 می‌نویسد :

    در جواب اقای مرصاد باید گفت که شهید صادقی تک شهید خرمشهر در شهرمون هستن و جدا از اون نه فقط شهید صادقی بلکه برای همه ی شهدا اگر هر کاری بشود بازم کم است !!! !

  • مرصاد در مورخ 1393/03/03 - 11:23 می‌نویسد :

    حق با شماست و البته منم در جواب آقای محمد این پاسخ رو دادم.

  • سیده در مورخ 1393/03/03 - 17:07 می‌نویسد :

    این کار بسیار کار زیبا و قشنگی بود.احسنت به کسی که این کار رو کرد

  • علی در مورخ 1395/05/12 - 11:47 می‌نویسد :

    آقای محمد ندانسته قضاوت نکنید .تنها درخواست مادر شهید سالهاست همین است که فقط خیابانی که خانه شهید آنجا قرار دارد به اسم شهید صادقی تغییر یابد.خوب نیست به خود اجازه دهید هر حرفی را به زبان بیاورید.