خمام - پرونده‌ی شهرستان‌شدن خمام مدتهاست که بر روی میز مدیران کشور قرار دارد
جلیل غیاثی عنوان کرد :

پرونده‌ی شهرستان‌شدن خمام مدتهاست که بر روی میز مدیران کشور قرار دارد

سخنگوی شورای شهر خمام به مهیا بودن امکانات، توانایی‌ها و زیرساخت‌های لازم برای شهرستان شدن خمام اشاره نمود.

شنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱:۰۱ KHNA14435

IMG_6536جلیل غیاثی روز جمعه در جمع اعضای شورای اسلامی شهرستان رشت با اشاره به موضوع شهرستان شدن بخش خمام، اظهار کرد : پرونده‌ی شهرستان شدن خمام مدتهاست که بر روی میز مدیران کشور قرار داشته، که ضمن پیگیری شدن توسط مسئولین این شهر، مدیران استانی و کشوری می‌باید برای دست یافتن به این مهم دست در دست هم دهند.
سخنگوی شورای شهر خمام به مهیا بودن امکانات، توانایی‌ها و زیرساخت‌های لازم برای شهرستان شدن خمام اشاره نموده و تصریح کرد : خمام با بیش از 20 هزار نفر جمعیت شهری و بالغ بر 57 هزار نفر جمعیت بخشی متشکل از 44 روستا، 3 دهستان، 1/5 کیلومتر مرز آبی و جنگلهای منحصر به فرد است که از نظر گردشگری قابل دسترس و مستعد سرمایه گذاری می‌باشد.
به گفته‌ی وی، ما در خمام دارای روستای توریستی و امامزاده حسن (ع) بوده و خمام به عنوان اولین شهر این استان توانسته علاوه بر افتتاح کردن طرح مسکن مهر، بیش از 300 پروانه‌ی ساخت و ساز در سال 90 صادر نماید که با وجود همه‌ی این شرایط مناسب هنوز خمام به عنوان شهرستان شناخته نشده است. غیاثی با بیان اینکه نمایندگان شهرستان رشت تاکنون پیگیری‌های زیادی را در خصوص شهرستان شدن خمام انجام داده و نامه‌ای خطاب به ریاست جمهوری و وزارت کشور ارسال شده، خاطرنشان کرد : ما نیز به عنوان مسئولین شهری خمام این تقاضا را داریم که این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.


موضوع : شورای شهر
منبع : ایسنا
http://khna.ir/14435

دیدگاه شما چیست ؟!