خمام - شهادت بزرگ‌ترین هدیه‌ی الهی / تنها دینی که جاذبه‌‌ی ذاتی دارد، دین اسلام است
حجت الاسلام والمسلمین عاشوری :

شهادت بزرگ‌ترین هدیه‌ی الهی / تنها دینی که جاذبه‌‌ی ذاتی دارد، دین اسلام است

به گفته‌ی وی باید جوانان را دعوت کنیم تا در مسیر شهدا و شهادت گام بردارند.

سه شنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۲ KHNA13069

IMG_5186حجت الاسلام والمسلمین علیرضا عاشوری پیش‌ازظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی روز بزرگداشت شهدا با بیان اینکه تجلیل از شهدا به معنای تجلیل از مقام شهید است، عنوان کرد : شهادت از بزرگترین هدیه‎های الهی برای بندگان مطیع و خاص خداوند است، آنان که در راه خدا و اهیای دین او جان فشانی کرده و در دنیا و آخرت سعادتمند شده‌اند.
امام جمعه‌ی خمام با اشاره به معاوضه‌ی استخوان کشته‌های عراقی و شهدای ایرانی، به افتخار شهدای ملت ایران و ننگ دشمن متجاوز از دوران اشاره نمود. به گفته‌ی وی شهدای ما مقام واقعاً گرانقدری دارند و بدون حساب و کتاب به بهشت می‌روند. وی با بیان اینکه باید شهدا و شهادت همیشه در فرهنگ و زندگی با زنده باشد، افزود : باید جوانان را دعوت کنیم در این مسیر گام بردارند.
عاشوری تنها دینی که جاذبه‌ی ذاتی دارد را دین خداوند و دین اسلام دانسته و آن‌را از دیگر مکتب‌ها و دین‌های دیگر برتر دانست. به گفته‌ی وی، ارزش فکر، اندیشه و مکتب بر این است که به دنبال دین خدا باشیم، که شهدای ما در این زمینه امتحان خوبی پس داده‌اند. امام جمعه‌ی خمام با بیان اینکه باید پاسدار خون شهدا و هدفی که در راه آن جان‌فشانی و ایستادگی کرده‌اند باشیم، تصریح کرد : هرکس برای شهدا تلاش و هزینه کند در نزد خدا محفوظ و با اهمیت است.


موضوع : روحانیون، یادواره‌ی شهدا
http://khna.ir/13069

۱ دیدگاه