خمام - در این ۴ سال گره کدامیک از معضلات شهرستان خمام را باز کرده‌اید؟
ویژه
سخنی با ۳ نماینده رشت‌وخمام؛

در این ۴ سال گره کدامیک از معضلات شهرستان خمام را باز کرده‌اید؟

درحالی نام جبار کوچکی‌نژاد، سیدعلی آقازاده و محمدرضا احمدی «نمایندگان فعلی» در بین کاندیدا به‌چشم می‌خورد، که مشخص‌نیست در این چهارسال گره کدامیک از معضلات شهرستان خمام را باز کرده‌اند!

چهارشنبه، ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱ KHNA108862

تا برگزاری انتخابات دوازدهمین‌دوره از مجلس شورای اسلامی کمتر از یکماه باقی‌مانده و داوطلبین متعددی برای کسب کرسی‌های رشت‌وخمام در بهارستان در تلاش هستند.

۳ سال از شهرستان‌شدن خمام سپری شده و هنوز این‌شهرستان فاقد تابلوهای ورودی درخور است؛ چندین‌سال سپری شده و هنوز برخی‌از ادارات در خمام استقرار نیافته یا به‌عنوان یک نمایندگی، فاقد یک مکان مناسب، اختیارات لازم، امکانات یا نیرو هستند.

مهمتر از آن، وضعیت حل‌نشده محور خمام به خشکبیجار موسوم به جاده مرگ، وضعیت نامطلوب میدان ولیعصر (عج)، وضعیت نامطلوب مرکز دپوی زباله خواچکین، عدم برخورداری از بیمارستان یا مرکز درمانی تخصصی و مواردی‌از این‌قبیل، به‌عنوان شاخص‌ترین معضلات این‌شهرستان به‌شمار می‌روند که به‌صورت مستقیم با جان‌ومال مردم در ارتباط هستند.

با این‌وجود، درحالی نام جبار کوچکی‌نژاد، سیدعلی آقازاده و محمدرضا احمدی «نمایندگان فعلی» در بین کاندیدا به‌چشم می‌خورد، که مشخص‌نیست در این چهارسال گره کدامیک از معضلات شهرستان خمام را باز کرده‌اند!


موضوع : انتخاب سردبیر، انتخابات، یادداشت
http://khna.ir/108862

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.