خمام - نوجوان ۱۴ ساله دچار حیوان‌گزیدگی شد
در سطح شهر خمام؛

نوجوان ۱۴ ساله دچار حیوان‌گزیدگی شد

پسر حدوداً ۱۴ ساله صبح امروز در شهر خمام هنگام حرکت به سوی مدرسه مورد حمله ۵ قلاده سگ فاقدصاحب قرار گرفته و دچار حیوان‌گزیدگی شد.

چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ KHNA104286

پسر حدوداً ۱۴ ساله صبح امروز در شهر خمام هنگام حرکت به سوی مدرسه مورد حمله ۵ قلاده سگ فاقدصاحب قرار گرفته و دچار حیوان‌گزیدگی شد.
پدر این‌نوجوان در گفتگو با خمام‌نیوز از آسیب‌دیدگی آرنج، مچ‌دست، پهلو و اندام دیگر وی خبر داده و عنوان کرد: علاوه بر آثار جراحات حیوان‌گزیدگی و پارگی لباس‌ها، بر روی زمین افتاده بود که منجر به کبودی قفسه سینه‌اش شده است.
این‌شهروند با بیان اینکه حضور اهالی در محل منجر فراری‌دادن سگ‌ها گردید، افزود: فرزندم برای مداوا و تزریق واکسن به بیمارستان انتقال یافت.

به گزارش خمام‌نیوز، از مسوولان امر انتظار می‌رود مطابق با ضوابط و دستورالعمل کنترل جمعیت سگ‌ها (که بر روش زنده‌گیری، واکسیانسیون و عقیم‌سازی تاکید دارد) برای افزایش شمار سگ‌های فاقد صاحب در سطح شهر و روستاها و انتقال آنها به مکانی مناسب چاره‌اندیشی کنند.
شایان ذکر است، بی‌توجهی ممکن‌است به حوادثی ناگوار یا حتی جبران‌ناپذیر منجر گردد.


موضوع : حوادث، حیوانات
http://khna.ir/104286

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1402/02/22 - 02:20 می‌نویسد :

    با عرض سلام و خسته نباشید.واقعا چرا مسئولین یک فکر اساسی برای این مشکل نمی کنن.این مشکل امروز برای پسرم که حدودا یازده سالشه پیش اومد‌ وسگ تازه میخواست بهش حمله کنن که سریع فرار کرد و خوشبختانه چیزی نشد‌.پسرم از بس که ترسیده بود نمی تونست حرف بزنه و حتی غذا بخوره.خواهشا به گوش مسئولین برسونید وگرنه خودمون تمام اون سگهارو می کشیم.بهتراز اینه که کسی آسیب بببنه