خمام - افتخار می‌کنم که به‌عنوان یک پاکبان به شهرم خدمت کنم / به وظیفه‌ام عمل کرده‌ام‎
ویژه
جلیل غیاثی عنوان کرد :

افتخار می‌کنم که به‌عنوان یک پاکبان به شهرم خدمت کنم / به وظیفه‌ام عمل کرده‌ام‎

پاکبانی یکی از پیشه‌هایی است که به‌طور مستقیم با سلامت مردم و محیط زیست ارتباط دارد.

پنج شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۰ KHNA10377

سخنگوی شورای اسلامی شهر خمام که طی گفتگویی پیش‌تر به حضور با لباس پاکبان و انجام وظیفه تحت این عنوان برای یک‌روز در ماه وعده داده بود، پس از تحقق وعده‌ی خود در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز، اذعان داشت : از اینکه به‌عنوان یک پاکبان هم بتوانم در کنار وظایف محوله‌ی خود در شورای اسلامی شهر خمام به شهر و مردم شهر خود خدمت نمایم افتخار می‌کنم.
جلیل غیاثی با بیان اینکه به وعده‌ی خود عمل نموده و این امر مستمر خواهد بود، تصریح کرد : تنها زمانی می‌توانیم درک صحیحی از مصائب و سختی‌های مشاغل طاقت‌فرسا داشته باشیم که حداقل زمانی را به انجام آن کارها اختصاص داده و در این حالت می‌توانیم در مورد مسائل مختلف با چشمانی باز و درکی صحیح تصمیم‌گیری نمائیم.

وی ضمن اشاره به اینکه خود را جدا از هیچ قشری نمی‌دانم، افزود : اعتقاد دارم پاکبانی یکی از پیشه‌هایی است که به‌طور مستقیم با سلامت مردم و محیط زیست ارتباط داشته و قرار گرفتن در موقعیت یک پاکبان می‌تواند به ما کمک کرده تا به‌عنوان یک شهروند اصول و فرهنگ همکاری با خادمان شهرمان را بهتر فرا گرفته و در راستای سالم نگه‌داشتن شهر و محل زندگی خود گامی مثبت و موثر برداریم.
غیاثی بر ضرورت تفکیک زباله از مبدا و جدی گرفتن این مسئله تاکید و از شهروندان تقاضا نموده که با این عمل به یاری شهرداری شتافته و در روزهای شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه زباله‌های خشک تفکیک شده از منازل، مغازه‌ها و ادارات را در اختیار خودروهای مخصوصی که برای این امر توسط شهرداری در نظر گرفته شده است تحویل دهند.


موضوع : شورای شهر، گزارش تصویری
http://khna.ir/10377

۲۳ دیدگاه

  • مجید خمامی در مورخ 1392/10/19 - 23:16 می‌نویسد :

    دمت گرم

  • M_Sh در مورخ 1392/10/20 - 00:15 می‌نویسد :

    baese eftekhare ma va mardome khomamam hast ke shoraye ma ye hamchin kari mikone

  • هامون قاسم زاده در مورخ 1392/10/20 - 00:38 می‌نویسد :

    جلیل غیاثی واقعا کاره باحالی کرد

  • milad.hosseinpor در مورخ 1392/10/20 - 01:54 می‌نویسد :

    جلیل جان مرسی مرسی مرسی یه پیشنهاد اقا همه شهرا تلوزیون شهری دارنا جام جهانی نزدیکه تا تو برزیل ورزشگاهاشونو اماده میکنن شما هم تو فکر یه تلوزیون شهری واسه شهرمون باش مرسی

  • سیّدمجتبی موسوی در مورخ 1392/10/20 - 04:15 می‌نویسد :

    درود بر شورای مردمی، درود بر جلیل عزیز

  • شهروند در مورخ 1392/10/20 - 14:09 می‌نویسد :

    به امید روزی که همه مسولین چون جلیل غیاثی خاکی و مردمی باشند. درود برتو

  • رضایی در مورخ 1392/10/20 - 17:53 می‌نویسد :

    سلام .کاش تمام اعضای شورای شهر این کار را انجام بدن و خاکی بودن شورن را نشون بدن و نه یک نفر .و کاش میشد روز این کاررا انجام میداد آقا جلیل تا مردم نگاه کنن چقدر خاکی هست نه شب کسی نیست و تشکر می کنم از خمام نیوز که تمامی کارهای شورای شهر را انعکاس میده در از خبری از خود خمام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • بانوی خمامی در مورخ 1392/10/20 - 20:03 می‌نویسد :

    ای ول
    رای ما جلیل غیاثی

  • سیدزاده در مورخ 1392/10/20 - 20:45 می‌نویسد :

    هر کدوم از اعضای شورای شهر اگر یک هفته رو انتخاب کنند، ماه تکمیل میشه و شهر هم شهری پاکیزه

  • همشهری در مورخ 1392/10/20 - 21:00 می‌نویسد :

    انشا الله همه مسئولین شهر از آقا جلیل یاد بگیرن

  • عمار در مورخ 1392/10/20 - 21:08 می‌نویسد :

    احسنتم
    انتظارشو نداشتم که عملی بشه 
    توی این دوره زمونه همچین آدمهایی کم پیدا میشن ……

  • جوادمنادی در مورخ 1392/10/21 - 02:03 می‌نویسد :

    مرسی آقای غیاثی. ثابت کرد که از روحیه‌ی ورزشکاری بالایی برخورداره.

  • hamid bezhdol در مورخ 1392/10/21 - 16:00 می‌نویسد :

    مرسی از آقا جلیل

    این حرکت هارو اون دسته از آدمای میتونند انجام بدن که عاشق شهرشون باشن

  • farnaz در مورخ 1392/10/21 - 21:50 می‌نویسد :

    دمه عموی خودم گرم
    واقعا مردی
    بت افتخار می کنم
    خیلی دوست داریم
    موفق باشی همیـــــــــــــــــشه !

  • جلیل غیاثی در مورخ 1392/10/22 - 02:04 می‌نویسد :

    با عرض سلام خدمت همه عزیزانی که همواره با مهربانی های بیدریغ خود به بنده توش و توان خدمت به شهروندان آگاه خمام را میدهند. از همین سایت خبری رسمآ اعلام میکنم که این حرکت من تنها وتنها به دلیل قرار گرفتن  در موقعیت یک پاکبان زحمتکش حتی برای یک شب و خدمت به شهرم بوده و امیدوارم بتوانیم در کنار سایر دوستان با جنین حرکتهایی مشابه درک عمیقی از فرهنگ کار بدون در نظر گرفتن جایگاه داشته باشیم. بدون شک بنده هر ماه یک روز یا شب به این کار ادامه خواهم داد و خدمتگزار همشهریان عزیز خواهم بود. در ضمن آمادگی پذیرش انتقادهای سازنده شما عزیزان را دارم. خاک پای مردم خمام/ جلیل غیاثی 22/10/92

  • منتقد در مورخ 1392/10/23 - 18:18 می‌نویسد :

    معلومه آقا جلیل داره خودشو برای انتخابات دوره بعد و احتمالا مجلس آماده میکنه! در ضمن مدیریت محترم سایت خمام نیوز شما همه حداقل یک نظر منتقدان این حرکت را منتشر کنیدفقط که نمیشه تعریف و تمجید کرد! مگر اینکه…

  • ایرانی در مورخ 1392/10/23 - 18:32 می‌نویسد :

    البته اگر هرکس منفی گرایی خودش رو انتقاد بدونه کلی از تعاریف رو باید تغییر داد
    در نفس عمل کار پسندیده ای صورت گرفته و عملکرد شخص رو باید ارزیابی کرد حالا حتی اگر در آینده بخواد نماینده مجلس هم بشه که بعید میدونم اینطور باشه

  • منتقد در مورخ 1392/10/23 - 22:14 می‌نویسد :

    عملکرد فرد در مسئولیتی که دارد باید مورد ارزیابی قرار بگیرد. به همین جهت عملکرد ایشان را نیز در شورای شهر باید سنجید نه در حرفه پارکبانی! یادمان نرود که آقای احمدی نژاد نیز روزی لباس رفته گران را به تن کرد او نیز نفس کارش مثبت بود اما در پایان چنان بلایی آورد که نیاز به شرح ماجرا نیست. هدف من از انتقاد مقایسه این دو فرد نیست، اما باید برای منتقدین نیز این حق را قائل باشید که به چنین حرکتهایی بدبین باشند.

  • جلیل غیاثی در مورخ 1392/10/25 - 00:19 می‌نویسد :

    شهریست پر ظریفان وز هرطرف نگاری          یاران صلای عشق است گرمیکنید کاری

    دوستان سلام. از اینکه نظرات خود را در مورد مسایل مربوط به شهرتون منعکس میکنید بسیار سپاسگزارم. این نشان از علاقه شما نسبت به زادگاهتان ونیز درک عمیق شما از حقوق شهروندی میباشد و همچنین اراده شما برای پی گیری مطالبات بحق تان که میباید از کسانی که به آنها اعتماد کرده اید بخواهید. بدون شک حرکتهای مختلف اجتماعی همواره منتقدین و طرفداران خاص خودشان را دارند که در یک جامعه مردم سالار باید به هردوقطب ماجرا توجه کرد که بنده حتمآ این مساله را لحاظ میکنم. اما بار دیگراز همین سایت رسمآ اعلام میکنم  حرکت من تنها وتنها به دلیل قرار گرفتن در موقعیت یک پاکبان زحمتکش ،حتی برای یک شب در ماه و خدمت به شهرم بودو هیچ اراده یا قصد دیگری برای آن مفروض نیست وبه انجام این کار تا زمانی که توان داشته باشم ادامه خواهم داد بنابراین فقط میتوانم به عرص رسانم که: ” هر کسی از ظن خودشد یار من/ از درون من نجست اسرار من. با دوستانی که اعتقاد دارند عملکرد هر فرد را باید در چارچوب مسولیتی وی سنجید کاملا موافقم و به همین دلیل است که در این فضا به بررسی و پاسخ به نظرات محترم شما عزیزان میپردازم. فکر میکنم  این روش پاسخ گویی برای اولین بار در این شهر اتفاق می افتد که اگر نگاه مثبت به آن داشته باشیم میتواند فضایی ایجاد کند که در آن تضارب آرا تبدیل به تکامل آرا شود چرا که در بسیاری از موارد ادبیات گفتمان نهال دوستیها را ثمر میدهدو بسیاری از ابهامات را برطرف میکند. شایان ذکر است بزودی مردم را از عملکرد شش ماه اول شورای اسلامی در دوره چهارم باخبر خواهیم کرد تا خودشان نقد کنند، تشویق کنند و قضاوت کنند. 

    با تقدیم احترام
    سخنگوی شورای اسلامی شهر خمام
    جلیل غیاثی

  • منتقد در مورخ 1392/10/26 - 14:13 می‌نویسد :

    جناب آقاي جليل غياثي در ابتدا از احساس مسئوليت و پاسخگويي شما کمال تشکر را دارم و اميدوارم اين امر الگويي براي ساير مسئولان در سطح شهر باشد. البته اميدواريم که اين احساس وظيفه به ابتداي کارتان خلاصه نشود و همواره اين رويه را در پيش داشته باشيد.
    شما در قسمتي از پاسخ خود اشاره کرده‌ايد که ” حرکتهاي مختلف اجتماعي همواره منتقدين و طرفداران خاص خودشان را دارند که در يک جامعه مردم سالار بايد به هردوقطب ماجرا توجه کرد” به همين جهت از ديد يک منتقد به ابعاد اين حرکت سياسي مي‌پردازم و به من و امسال من حق بدهيد که به چنين حرکت‌هايي بدبين باشيم. زيرا ما در ادوار مختلف ديده‌ايم که زماني در آنسوي دنيا رئيس‌جمهوري لباس کارگران صنعت نفت را جهت جلب آرا بر تن مي‌کند و چنين حرکت‌هايي وارد ادبيات سياسي مي‌شود.
    سال‌ها مي‌گذرد و با اينکه چنين رفتارهايي کارکردهاي خود را در ساير جوامع از دست داده‌اند، اما در کشور ما همچنان جواب مي‌دهد و شخصي با شعار “ساده‌زيستي” 8 سال بر اين مردم “ساده” حکومت مي‌کند.
    توجه داشته باشيد که شما اين حرکت را نه به عنوان ” جليل غياثي” نه يک شهروند و يا ورزشکار خمامي ؛ بلکه به عنواني عضوي از شوراي شهر خمام انجام داده‌ايد که خبر آن “خواسته و ناخواسته”در سطح شهر منعکس شده است. در اين شرايط ” هر کسي از ظن خود مي‌شود يار شما” کسي به به‌به و چه‌چه مي‌پردازد و ديگري از آن به عوام فريبي ياد مي‌کند. زيرا همانگونه گفته‌ايد اين از ويژگي‌هاي جامعه مردم سالار است.
    با اين وجود ما به گفته شما ديد خوشبيني مي‌نگريم و در انتظار عملکرد 4 سالتان مي‌نشينيم، زيرا هدف‌همه آباداني و سرافرازي شهرمان است. اما يادمان نرود که تجربه ثابت کرده افکار عمومي حافظه کوتا مدتي داشته و خيلي زود اين حرکات و وعده‌ها را فراموش مي‌کند.

  • جلیل غیاثی در مورخ 1392/10/27 - 14:20 می‌نویسد :

    سلام برادر/خواهر منتقد

    از اینکه اینگونه در مورد رفتارهای مسئولین شهر موشکافانه برخورد می کنید از شما سپاسگذارم و انتظار میرود در همه زمینه ها با همین روحیه به مسائل بنگرید.
    دوست عزیز، بارها از همین سایت اعلام کردم که بنده قصد عوام فریبی نداشته، ندارم و نخواهم داشت ؛ و برای آخرین بار نیز اعلام می کنم با احترامی که برای همه عزیزان قائل هستم به این کار ادامه خواهم داد.
    شما یا بنده را نمی شناسید یا اگر هم می شناسید باید بگویم با چنین قضاوتی از دایره عدالت عدول می کنید. اگر بنده قصد چنین کاری (عوام فریبی) را داشتم مطمئن باشید آنقدر شهامت و شجاعت داشتم که بر آن اقرار کنم و اعتقاد دارم که مقایسه بنده با دیگران که کاری مشابه انجام دادند و به گفته شما آهم برای اخذ آرای مردم کاری است بس شنیع که جلیل غیاثی نیز آنرا به شدت نکوهش می کند.
    دوستانی که بنده را می شناسند خوب می دانند که در سالهای گذشته و در موارد مختلف نیز چنین روحیاتی داشته ام و هرجا نیاز به همدلی و همدردی بوده در حد توان حضور داشته ام.
    تاکنون نیز شعار ساده زیستی نداده و نخواهم داد، چرا که مردم عزیز خمام از شیوه زندگی بنده کاملاً اطلاع دارند ؛ اما سعی کرده ام که نوع زندگی خود را (که البته مسئله ای کاملا شخضی و فردی می باشد) به اقشار قالب جامعه نزدیک کنم و تا زمانی که در کسوت عضوی از شورای شهر باشم به این روند ادامه می دهم. بنابراین جازه بدهید تا قضاوت شما را در کمال ادب، تواضع و نقدپذیری اینگونه پاسخ دهم :

    گر طیره می نمایی و گر طعنه می زنی / ما نیستیم معتقد مرد خود پسند
    ز آشفتگی حال من آگاه کی شود / آنرا که دل نگشت گرفتار این کمند

    در مورد عملکرد شورای دوره چهارم اگر با همان ظرافتی که به مسائل دیگر می نگرید، در یک مقایسه عینی پر واضح است که به جوابی قانع کننده دست خواهید یافت. البته اگر اندکی صبر کنید به زودی گزارش عملکرد 6 ماهه اول شورای اسلامی شهر خمام به سمع و نظر شما و سایر عزیزان خواهد رسید.
    بر خود وظیفه می دانم که از همکاران عزیزم در شورای شهر و شهرداری خمام که همه با هم یکدل و یک صدا فقط و فقط به آبادانی و ارتقا سطح خدماتی شهر خمام می اندیشند و با توان حداکثری برای تحقق آرمانهای خود فعالیت می کنند کمال تشکر را داشته باشم
    از شما دوست عزیز نیز انتظار می رود به سان یک منتقد عادل و در عین حال یک دوست دلسوز به ما کمک کرده تا بتوانیم همه به هم با انرژی مضاعف و دست در دست همدیگر شهر خود را آبادتر، زیباتر و دلپذیرتر بسازیم.

    جلیل غیاثی
    سخنگوی شورای شهر خمام

  • رضایی در مورخ 1392/10/28 - 00:47 می‌نویسد :

    اقای غیاثی بعضی حرفارونمیشه اینجا زد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

  • منتقد در مورخ 1392/10/28 - 12:57 می‌نویسد :

    جناب آقای غیاثی، این احساس وظیفه شما جهت پاسخگویی به انتقادات را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم سایر مسئولان شهر نیز به این موضوع توجه داشته باشند.
    برادر گرامی هدفم از این انتقاد برآشفتگی شما نبود و سعی کردم در حد توانم به بررسی یک پدیده اجتماعی و سیاسی بپردازم. پدیده‌ای که می‌توان از آن برداشت‌های متفاوتی نمود. برداشت‌های که در حرکت‌های مشابه گذشته انجام شده است و در مورد شهر خمام نیز نمونه آن را می‌توان در فضای مجازی مشاهده کرد.
    وظیفه من قضاوت کردن نیست و تا جایی که مطلب قبلی را دوباره مرور کردم، من هیچ کجا قضاوتی در مورد شما نکردم و به زندگی خصوصیتان نیز نپرداختم. من از این فرصتی که این سایت در اختیارمان قرار داده زوایایی حرکت شما و استنباط‌هایی که ممکن است آز آن بشود را بررسی کردم.
    خوشحالم که شما نیز چنین حرکت‌هایی را جهت جلب آرا عملی شنیع می‌دانید. شما منظور خود را از حرکتتان بیان کردید و مردم نیز می‌توانند در مورد عملکردتان قضاوت می‌کنند.
    من در عین حال که قضاوتی در مورد شما نمی‌کنم، انجام چنین حرکت‌هایی را نیز نمی‌پسندم و نسبت به ‌انجام آن‌ها انتقاد دارم، با این وجود حس پاسخگویی شما اگر ادامه دار باشد قابل تقدیر است.