خمام - حذف خودسرانه سرعت‌گیر از محور مرگ!
عجایب‌شهر؛

حذف خودسرانه سرعت‌گیر از محور مرگ!

در این‌اقدام که پس‌از بروز سانحه‌ی واژگونی یک‌دستگاه موتورسیکلت رخ‌داد، تعدادی از اهالی محدوده کته‌سر اقدام به بستن راه محور خمام به خشکبیجار نموده و سرعت‌گیر پلاستیکی را با بیل‌مکانیکی از آسفالت جدا نمودند.

چهارشنبه، ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱ KHNA103271

یکی‌از سرعت‌گیرهای واقع‌در کیلومتر اول جاده خمام به خشکبیجار ظهر امروز طی اقدامی خودسرانه از سوی افراد محلی توسط لودر کنده شد.
در این‌اقدام که پس‌از بروز سانحه‌ی واژگونی یک‌دستگاه موتورسیکلت رخ‌داد، تعدادی از اهالی محدوده کته‌سر اقدام به بستن راه اصلی نموده و سرعت‌گیر پلاستیکی را با بیل‌مکانیکی از آسفالت جدا نمودند.
فارغ‌از آنکه جانمایی سرعت‌گیر با مصوبه شورای ترافیک و به‌منظور کاهش حوادث در این‌محور حادثه‌خیز که به جاده مرگ موسوم است جانمایی‌شده بود، مشخص‌نیست چگونه می‌توان بدون طی‌کردن پروسه اداری، خودسرانه تردد در محور اصلی را مختل نمود.
از سوی دیگر، نقش‌تقصیر در بروز هرگونه حادثه احتمالی در هنگام عملیات مذکور یا پس‌از آن -چه مالی و چه جرحی- متوجه چه کسی خواهد بود؟


موضوع : تخریب، راه و شهرسازی، راهداری
http://khna.ir/103271

۱ دیدگاه

  • حسن در مورخ 1401/11/06 - 10:58 می‌نویسد :

    اتفاقا این مسیر نیاز به سرعت گیرهای بیشتری داره.مخصوصا در محدوده پیچ طاهری .هر روزه بدلیل سرعت بالای خودرو و نداشتن سرعت گیر شاهد تصادفات هستیم.