خمام - عملیات دبی‌سنجی و صحت‌سنجی فلومترهای تاسیسات تولید آب شرب در خمام انجام شد
معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفای گیلان:

عملیات دبی‌سنجی و صحت‌سنجی فلومترهای تاسیسات تولید آب شرب در خمام انجام شد

مازیار غلام‌پور، گفت: بروزرسانی دبی منابع تامین آب شرب در مدیریت منابع آبی، توزیع مناسب آب و همچنین کنترل آب بدون درآمد و هدررفت در نواحی مذکور نقش بسزایی دارد و به تبع آن بهبود کیفیت خدمت‌رسانی شرکت آب و فاضلاب گیلان به مشترکین را در پی خواهد داشت.

جمعه، ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ KHNA102554

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای گیلان با اشاره به بروزرسانی منابع تولید آب شرب، در بخش شهری و روستایی شهرستان‌های خمام و بندرانزلی گفت: عملیات دبی‌سنجی و صحت‌سنجی فلومتر‌های موجود در تاسیسات تولید آب شرب این دو شهرستان طی برنامه‌ریزی صورت‌گرفته توسط همکاران معاونت بهره‌برداری و توسعه آب انجام شد.
مازیار غلام‌پور، افزود: در اجرای این‌عملیات میزان برداشت، دبی چاه‌ها و منابع تامین آب شرب در شهرستان خمام شامل چاه شهری، میزان برداشت از خط انتقال، برداشت مستقیم خط ۱۱۰ میلی‌متری از خط انتقال به شبکه شهری و دبی چاه‌های روستاهای اشکیک، فرشکی، کته‌سر و دافچاه، و در شهرستان بندرانزلی شامل مجموعه چاه‌های تامین آب شرب شهری بروزرسانی شد.
وی، ادامه داد: بروزرسانی دبی منابع تامین آب شرب در مدیریت منابع آبی، توزیع مناسب آب و همچنین کنترل آب بدون درآمد و هدررفت در نواحی مذکور نقش بسزایی دارد و به تبع آن بهبود کیفیت خدمت‌رسانی شرکت آب و فاضلاب گیلان به مشترکین را در پی خواهد داشت.


موضوع : اداره‌ی آب و فاضلاب
منبع : دیارمیرزا
http://khna.ir/102554

دیدگاه شما چیست ؟!