خمام - اجرای پروژه اگوی شهری در یک خیابان فرعی / آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها از دهه اول شهریورماه آغاز می‌شود
شهردار خمام خبر داد :

اجرای پروژه اگوی شهری در یک خیابان فرعی / آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها از دهه اول شهریورماه آغاز می‌شود

شهردار خمام از اجرای پروژه اگوی شهری در خیابان شهید محمدرضا نیک خبر داد.

چهارشنبه، ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵ KHNA100638

شهردار خمام از اجرای پروژه اگوی شهری در خیابان شهید محمدرضا نیک خبر داد.
ابوالحسن سیمایی ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه مذکور با بیان اینکه این‌خیابان بر اساس گزارش‌های متعدد مردمی از سرریزشدن فاضلاب رنج می‌برد، عنوان کرد : انجام اگو از وظایف ذاتی شهرداری نبوده، اما به جهت اهمیت موضوع و حل مشکل مردم طی یک بازدید به اتفاق همکاران و اعضای شورای شهر مقرر گردید تا راه‌حلی اساسی اندیشیده شود؛ در همین‌راستا مکاتبه‌ای با آب‌وفاضلاب به‌منظور تهاتر انجام گرفت، که مورد موافقت آنان واقع شد.
وی در گفتگو با خمام‌نیوز با تاکید بر آنکه خیابان نیک یک میانبر از مرکز شهر و مسیری برای دورزدن ترافیک بوده، ادامه داد : عملیات اجرایی از هفته گذشته با انتخاب پیمانکار آغاز شده و ان‌شاالله طی ۷۲ ساعت آتی به اتمام می‌رسد.
این‌مسوول با اشاره بر قرارگیری یک واحد مسکونی موروثی در اواسط مسیر، گفت : بازگشایی این‌معبر یکی‌از اقدامات اساسی آتی خواهد بود، که با توجه به صحبت‌های انجام‌شده آمادگی داریم تا ملک مذکور را با یکی‌از زمین‌های متعلق به شهرداری معاوضه نماییم.
سیمایی از نصب تابلو توسط واحد روابط عمومی در ابتدا و انتهای مسیر پس‌از تکمیل پروژه خبر داده و یادآور شد : متاسفانه در گذشته امر آسفالت بدون زیرسازی و انجام مطالعات فنی صورت‌گرفته بود، که فاضلاب ماندگاری آسفالت را کاهش داد؛ اما امیدواریم اقدامات اخیر پاسخ مناسبی برای رفع مشکل فاضلاب، دفع آب‌های سطحی و همچنین صبوری اهالی منطقه باشد که ما را در اجرای پروژه مذکور همراهی نموده‌اند.
به گفته‌ی وی، مشکل مشابهی در خیابان یاس ۱ نیز وجود دارد که در چند نوبت بازدید میدانی صورت‌گرفته و شهرداری درصورت موافقت آب‌وفاضلاب و اخذ مصوبه از سوی شورا برای اجرای پروژه مشابه در آن‌خیابان آمادگی دارد.
شهردار خمام در پایان از بازگشایی پاکت‌های مربوط به مناقصه آسفالت در هفته آتی خبر داده و خاطرنشان کرد : علی‌رغم مشکلاتی‌که در مسیر تصویب بودجه وجود داشت و تاخیر حاصل از آن، عملیات اجرایی آسفالت و روکش آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری با مشخص‌شدن برنده مناقصه از دهه اول شهریورماه آغاز می‌شود.


موضوع : آسفالت، شهرداری، فاضلاب، ویدئو
گزارش : حبیب صابری
http://khna.ir/100638

دیدگاه شما چیست ؟!