خمام - اینکه برخی‌از مدیران چوب «تحریم هستیم و امکانات نداریم» را بر سر مردم بکوبند توجیه‌پذیر نیست
ویژه
امام جمعه در انتقاد از عملکرد ضعیف مخابرات :

اینکه برخی‌از مدیران چوب «تحریم هستیم و امکانات نداریم» را بر سر مردم بکوبند توجیه‌پذیر نیست

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده، گفت : بی‌تحرکی نه برای مردم و نه برای خدای مردم قابل توجیه نیست، بنابراین بیایید و با کارشناسان نیروی انتظامی نشسته و این‌موضوع را حل نمایبد.

جمعه، ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ KHNA83074

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده ظهر امروز در بخشی‌از خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام با بیان اینکه هر مسوولی باید در حوزه ماموریتی خود پاسخگو باشد، عنوان کرد : علیرغم پیگیری‌ها و تذکرات متعدد بخشدار و سایر مسوولین نسبت به قطعی تلفن برخی‌از روستاهای بخش، پیگیری‌های اداره مخابرات خمام ناکافی و نگران‌کننده است.
امام جمعه خمام با تاکید بر آنکه گلایه‌های مردم روستاهای این‌بخش نسبت به قطعی‌های چندماهه و بعضاً سالانه به حد تواتر رسیده، افزود : این چه توجیهی است که وقتی مردم انتقاد می‌کنند برخی مدیران چوب «تحریم هستیم و امکانات نداریم» را بر سر مردم بکوبند ؟!
خطیب نماز جمعه خمام با طرح این‌پرسش که آیا فقط روستاهای خمام چوب «تحریم هستیم» را می‌چشند یا سایر شهرستان‌ها نیز دچار چنین تحریم‌هایی هستند، تصریح کرد : بی‌تحرکی نه برای مردم و نه برای خدای مردم قابل توجیه نیست، بنابراین بیایید و با کارشناسان نیروی انتظامی نشسته و این‌موضوع را حل نمایبد.
به گفته‌ی وی، از رییس مخابرات خمام و مدیرعامل مخابرات استان گیلان انتظار می‌رود در اسرع وقت نسبت به مشکل فراگیر قطعی خطوط تلفن در روستاهای بخش خمام چاره‌ای اندیشه کنند.

به گزارش خمام‌نیوز، انتشار خبر بلاتکلیفی چندماهه مشترکین روستای پشت‌سان و عدم رسیدگی چندماهه مخابرات به‌علت سابقه‌ی سرقت کابل و اخیراً انتشار خبر قطعی چندروزه تلفن در روستای کلاچاه اول بر اثر بی‌دقتی پیمانکار آب و فاضلاب روستایی با بازخوردهای مختلفی از جمله اعلام قطعی‌های طولانی‌مدت و عدم رسیدگی مخابرات در روستاهای دیگر این‌بخش همراه بوده است.


موضوع : اداره مخابرات، نماز جمعه
http://khna.ir/83074

دیدگاه شما چیست ؟!