خمام - دهیاری درخصوص تخریب مسکن مددجوی کته‌سری مسوولیتی ندارد / صدور پروانه ساختمانی به معنای احراز مالکیت زمین نیست
ویژه
دهیار روستای کته‌سر مطرح کرد :

دهیاری درخصوص تخریب مسکن مددجوی کته‌سری مسوولیتی ندارد / صدور پروانه ساختمانی به معنای احراز مالکیت زمین نیست

رشید فکری با اشاره به آنکه بسیاری از زمین‌های روستایی تصرفی بوده و از سند مالکیت برخوردار نیستند، ادامه داد : در دهیاری پیش‌از صدور پروانه ساختمانی از شخص متقاضی فروشنامه‌ی خطی دریافت شده بود.

پنج شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ KHNA81032

دهیار روستای کته‌سر به جزییات خبر منتشر شده درخصوص تخریب مسکن یک مددجو در این‌روستا واکنش نشان داده و عنوان کرد : خانواده‌ی شخص مذکور به‌مدت حدود ۶۰ سال در آن‌زمین سکونت داشته و دعاوی در چند نوبت به طرح شکایت ختم گردید، که ادعای شخص شاکی در آن‌زمان اثبات نشده بود.
رشید فکری در گفتگو با خمام‌نیوز با اشاره به آنکه بسیاری از زمین‌های روستایی تصرفی بوده و از سند مالکیت برخوردار نیستند، ادامه داد : در دهیاری پیش‌از صدور پروانه ساختمانی از شخص متقاضی فروشنامه‌ی خطی دریافت شده بود.
وی با تاکید بر اینکه در بند دوم از توضیحات پروانه‌های ساختمانی قید گردیده که «این پروانه از لحاظ شهرسازی صادر شده و از نظر احراز مالکیت و هرنوع دعوی حقوقی و سایر مراحل دیگر هیچگونه سندیتی نخواهد داشت»، خاطرنشان کرد : بر اساس مدارک، مستندات و نسق ارایه شده از سوی شاکی پرونده، واگذاری زمین و تخریب مسکن مذکور با حکم دادگاه صورت پذیرفته و دهیاری درخصوص تخریب مسکن مددجوی کته‌سری مسوولیتی ندارد.
فکری همچنین بر آمادگی مشارکت دهیاری برای ساخت مسکن جدید در صورت تهیه زمین خبر داد.

به گزارش خمام‌نیوز، خانواده‌ی ۴ نفره مددجوی کته‌سری در حال حاضر به‌صورت موقت در منزل یکی‌از بستگان خود ساکن گردیده و همچنان تکلیف تضییع چند ده میلیون تومانی بیت‌المال مشخص نمی‌باشد.


دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.