خمام - محسن فروزان پنالتی حساس تیم خود را مقابل پرسپولیس از دست داد
گلر خمامی تیم پارس جنوبی جم ؛

محسن فروزان پنالتی حساس تیم خود را مقابل پرسپولیس از دست داد

دروازه‌بان خمامی پارس جنوبی جم که با بدشانسی پنالتی‌اش را مقابل پرسپولیس از دست داد از سرمربی بابت آن عذر خواست.

شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ KHNA61133

محسن فروزان «گلر خمامی پارس جنوبی جم» در اتفاقی غافلگیر کننده قصد داشت پنالتی حساس تیمش مقابل پرسپولیس را گل کند که در ثبت آن ناکام ماند و با بدشانسی توپش با دو بار برخورد به تیرک عمودی دروازه بیرانوند راهی به دروازه نیافت.
فروزان بعد از این اتفاق در میکسدزون استادیوم تختی جم گفت: بازی فوق‌العاده تاکتیکی از دو تیم شاهد بودیم و با بدشانسی نتوانستیم پرسپولیس را با شکست بدرقه کنیم.
وی ادامه داد: خودم را در این نتیجه سهیم می‌دانم و بابت اینکه نتوانستم پنالتی‌ام را تبدیل به گل کنم از آقای تارتار و هواداران جم عذر می‌خواهم. بابت اینکه کادرفنی و آقای تارتار به بنده اعتماد کردند و این فرصت را در اختیارم قرار دادند ممنونم و طی هفته اخیر از انگیزه زیادی برای دیدار با پرسپولیس برخوردار بودم و کادر فنی نیز بر اساس همین مساله پنالتی را در اختیارم قرار دادند اما واقعا بدشانس بودم.
فروزان در خصوص اینکه چقدر بحث کری‌خوانی در تصمیمش برای زدن پنالتی نقش داشت گفت: مطمئنا مصالح تیم از همه چیز بیشتر در اولویت قرار دارد و هیچ کس در پارس جنوبی به تصمیمات فردی فکر نمی کند. ما یک تیم واقعی هستیم و همین مساله باعث شده تا در جمع مدعیان حاضر باشیم و واقعا نمی‌دانم با چه زبانی بابت این اتفاق از کادرفنی، بازیکنان و هواداران جم عذرخواهی کنم. امیدوارم بتوانم همچون دیدارهای گذشته سهمی در نتایج پارس داشته باشم و تمام توانم را به کار خواهم گرفت تا این مساله را جبران کنم.
فروزان در مورد اینکه آیا در صورت تکرار پنالتی برای این تیم بار دیگر پشت ضربه قرار خواهد گرفت یا خیر گفت: من پنالتی‌ام را بد نزدم و فقط خیلی خیلی بدشانس بودم.
دروازه بان پارس در پایان انتقادی نیز نسبت به تصمیم داور در صحنه گل حریف کرد و گفت: ما بازی را باختیم اما مطمئنا پرسپولیس برنده نشد و داور باید خطای بازیکن پرسپولیس را پیش از ثبت گل اعلام می‌کرد و به کمیته داوران بابت این تصمیم تبریک می‌گویم. ما دو باخت آوردیم اما هیچ وقت نگفتیم به دنبال قهرمانی هستیم و هیچ فشاری هم بابت این مساله روی ما وجود ندارد و ما هم مثل رئال یا بارسلونا ممکن است دو بازی پیاپی شکست بخوریم و به دنبال سرنوشت خودمان هستیم و بهترین نتیجه را هدفمان قرار می‌دهیم.


موضوع : فوتبال
منبع : ورزش۳
http://khna.ir/61133

دیدگاه شما چیست ؟!