خمام - زمین اهدا شده توسط فرد خیر به کودک نیازمند تحویل داده شد
پیش‌از آغاز دومین دوره از ویژه برنامه ؛

زمین اهدا شده توسط فرد خیر به کودک نیازمند تحویل داده شد

این خانواده به مدت بیش‌از ۵۰ سال در خانه‌ای با وضعیت نامناسب در للـه‌کا زندگی می‌کرد، که در قالب ویژه برنامه‌ی میهمانی خدا زمینی در مدت ۱ سال به تنها فرزند آنان اهدا گردید.

چهارشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۰۳ KHNA53964

در جریان برگزاری اولین دوره از ویژه برنامه‌‌‌ی شب‌های میهمانی خدا با هدف برآورده کردن آرزوهای کودکان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت در ماه مبارک رمضان سال گذشته بود که کودکی در روستای للـه‌کا شناسایی گردید که از مشکلات متعددی از جمله نداشتن تلویزیون، یخچال و …، همچنین سرپناه نامناسب رنج می‌برد.
در همین راستا، به همت گروه میهمانی خدا و خیرین خمامی بسیاری از نیازها همچون تلویزیون، گیرنده دیجیتال، یخچال، پوشاک، مواد غذایی و … برطرف گردید که برخی از آنها از جمله پوشاک و موادغذایی به دفعات پس از خاتمه یافتن ویژه برنامه‌ی مذکور در ماه‌های مختلف سال امتداد یافت، تا اینکه در نهایت روز گذشته «سه شنبه» زمین اهدا شده به این کودک توسط مجید نژادپارس «خیر خمامی» به وی تحویل داده شد و این امیدواری وجود دارد که به کمک دیگر خیرین قدم‌های بزرگتری برای این کودک، از جمله ساخت یک سرپناه در زمین اهدا شده آغاز گردد.
گفتنی‌است، این خانواده به مدت بیش‌از ۵۰ سال در خانه‌ای با وضعیت نامناسب در للـه‌کا زندگی می‌کرد، که در قالب ویژه برنامه‌ی میهمانی خدا زمینی در مدت ۱ سال به تنها فرزند آنان اهدا گردید.
به گزارش خمام‌نیوز، دومین دوره از ویژه برنامه شب‌های میهمانی خدا همچون سال گذشته هر شب ساعت ۲۱ «از ۳۱ خرداد الی ۶ تیر» در کانون شهید حق‌شناس خمام با حضور مردم، خیرین، ورزشکاران و هنرمندان صدا و سیما برگزار می‌گردد تا همچنان قدم‌های مثبت برای برآورده کردن آرزوهای کودکان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت بخش خمام ادامه یابد.


موضوع : خیرین و نیکوکاران، ویدئو
http://khna.ir/53964

دیدگاه شما چیست ؟!