خمام - تبدیل درب بطری‌های پلاستیکی به ویلچر
ویژه
در روستای مرزدشت رقم خورد ؛

تبدیل درب بطری‌های پلاستیکی به ویلچر

بطری‌های پلاستیکی نقش زیادی در تخریب محیط زیست دارند، که با جمع‌آوری آن می‌توان علاوه بر کمک به محیط زیست، در یک کار خیر مشارکت نمود.

یکشنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴ KHNA80886

بطری‌های پلاستیکی نقش زیادی در تخریب محیط زیست دارند، که با جمع‌آوری آن می‌توان علاوه بر کمک به محیط زیست، در یک کار خیر مشارکت نمود.
اگرچه کمپین «هستمت» یا «جمع‌آوری درب بطری پلاستیکی برای خرید ویلچر» در سال‌های گذشته در نقاط مختلفی‌از کشور اجرا شده بود، اما در تازه‌ترین اقدام شاهد اجرای آن به‌جهت رفع نیاز اهالی روستای مرزدشت بوده‌ایم.

مسوول مجتمع خدمات بهزیستی غیردولتی یاوران شمال در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه درب‌های پلاستیکی آب معدنی و نوشابه توسط توانخواهان، خانواده‌هایشان و اهالی روستای مرزدشت جمع‌آوری شده، عنوان کرد : حاصل این‌اقدام جمع‌آوری ۵۰ کیلوگرم درب بطری و فروش آن بوده است.
فاطمه نیکخواه با تاکید بر اینکه امر مذکور به‌مناسبت هفته بهزیستی صورت پذیرفته، تصریح کرد :‌ با تلاش مردمی در راستای کمپین «هستمت» یک دستگاه ویلچر به ارزش ۷۲۰ هزار تومان خریداری شد، که ۴۰۰ هزار تومان از هزینه‌ی آن توسط فروش درب‌های بطری تامین گردید.
وی هدف از اجرای این‌کمپین را حساس‌سازی مردم نسبت به تخریب محیط زیست، آثار مخرب پلاستیک بر طبیعت، فرهنگ‌سازی و آموزش کودکان و آحاد مردم در جهت حفظ محیط زیست و استفاده بهینه از مواد بازیافتی قلمداد کرد.


موضوع : بهزیستی، خیرین و نیکوکاران، در روستا
http://khna.ir/80886

دیدگاه شما چیست ؟!