خمام - وضعیت نامطلوب اقتصادی منجر به کاهش کمک‌های خیرین گردیده / ۴۴ نفر در مرکز نگهداری می‌شوند
ویژه
موسس مرکز توانبخشی خانه‌ سبز :

وضعیت نامطلوب اقتصادی منجر به کاهش کمک‌های خیرین گردیده / ۴۴ نفر در مرکز نگهداری می‌شوند

درآمد حاصل از فروش مزایده‌ی تابلوی نقاشی زنده‌یاد امین چمساز در همایش نکوداشت نودمین سالروز این‌پزشک خیر به همراه کمک‌نقدی خیرین روز گذشته توسط جمعی‌از شهروندان به صورت کالا در اختیار مرکز توانبخشی خانه سبز قرار گرفت.

پنج شنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ KHNA80790

موسس مرکز توانبخشی خانه‌ سبز با بیان آنکه این‌مرکز در سال ۱۳۸۰ در رشت بازگشایی شد، اما از سال ۱۳۸۳ در روستای دهنه‌سر شیجان مستقر گردیده است، عنوان کرد : ساختمان مرکز توابخشی خانه سبز دهنه‌سر ابتدا نیمه‌کاره بوده و از امکاناتی همچون گاز، برق و تلفن برخوردار نبوده، اما طی پیگیری‌های صورت گرفته و با مشارکت مردم و خیرین مشکلات مذکور حل شده است.
حسین پورقاسمی در گفتگو با خمام‌نیوز با تاکید بر اینکه ساختمان مرکز متعلق به بهزیستی بوده و بابت آن اجاره‌ای به صورت ماهیانه پرداخت می‌گردد، تصریح کرد : ۴۴ نفر از سراسر استان گیلان در این‌مرکز نگهداری می‌شوند، که ۴ نفر از آنها خمامی هستند.
وی با اشاره به آنکه در گذشته حمایت و مشارکت خیرین بیشتر بوده اما با توجه به وضعیت نامطلوب اقتصادی این‌مشارکت‌ها کاهش یافته است، تصریح کرد : درحال حاضر کمک‌های خیرین همانند گذشته نیست و این‌موضوع مشکلاتی را برای فعالیت مرکز متصور نموده است.
به گفته‌ی پورقاسمی، ضعف برق در این‌محدوده به عدم کارکرد صحیح وسایل برقی همانند یخچال منجر می‌گردد، که هرساله می‌بایست مبالغی را برای امر تعمیرات در نظر بگیریم.

موسس خانه سبز با بیان اینکه برای مرکز مذکور تبلیغات محیطی صورت نپذیرفته یا صندوقی برای جمع‌آوری کمک‌ها در نظر گرفته نشده است، اضافه کرد : زمین همجوار با مرکز توسط یکی‌از خیرین خریداری شده و در اختیار مجموعه قرار گرفته است، که در تلاش هستیم تا ساختمانی را متشکل‌از آشپزخانه، سالن پذیرایی، اتاق قرنطینه و اتاق پزشک به خانه سبز اضافه نماییم، هرچند برآورد صورت گرفته برای احداث آن ۱۲۰ میلیون تومان بوده و برای تامین هزینه به مشارکت خیرین نیازمندیم.
وی همچنین از کمک ۲۸ میلیون تومانی اخیر فردی خیر با خرید یک دستگاه ماشین لباسشویی خبر داد.

به گزارش خمام‌نیوز، درآمد حاصل از فروش مزایده‌ی تابلوی نقاشی زنده‌یاد امین چمساز در همایش نکوداشت نودمین سالروز این‌پزشک خیر به همراه کمک‌نقدی خیرین روز گذشته توسط جمعی‌از شهروندان به صورت کالا در اختیار مرکز توانبخشی خانه سبز قرار گرفت.


موضوع : بهزیستی، خیرین و نیکوکاران
http://khna.ir/80790

دیدگاه شما چیست ؟!