خمام - همچنان خبری از شهرستان شدن خمام نیست!
ویژه
با پایان آخرین جلسه‌ی هیئت وزیران دولت ؛

همچنان خبری از شهرستان شدن خمام نیست!

پیش از این گفته می‌شد هم‌اکنون نامه‌ی شهرستان شدن خمام در دستور کار هیئت دولت قرار دارد …

دوشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵ KHNA4146

puzzelدر آخرین جلسه هیئت وزیران دولت دهم بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی تصویب شد: وزارت کشور مکلف است در شهرستان مرند، فسا، جهرم، گنبد کاووس و چابهار برای دایر کردن فرمانداری ویژه اقدام کنند. با موافقت دولت و با توجه به بافت جغرافیایی منطقه و با هدف توزیع بهینه و عادلانه خدمات و امکانات وزارت کشور مکلف به ایجاد فرمانداری ویژه در شهرستان های مرند، فسا، جهرم، گنبد کاووس و چابهار شد.  این مصوبات در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ از سوی محمدرضا رحیمی (معاون اول احمدی‌نژاد) برای اجرا ابلاغ شده است. این در حالی است که پیش از این و در جریان انتخابات شورای اسلامی شهر خمام گفته می‌شد هم‌اکنون نامه‌ی شهرستان شدن خمام در دستور کار هیئت دولت قرار دارد و همچنان با پایان آخرین جلسه‌ی هیئت وزیران دولت خبری از شهرستان شدن خمام نیست!


موضوع : اجتماعی، ادارات و مراکز، انتخاب سردبیر، وعده
برگرفته از : وب‌سایت دولت + وبلاگ سعید هادی‌زاده
http://khna.ir/4146

۴ دیدگاه

  • عادل در مورخ 1392/05/20 - 10:58 می‌نویسد :

    خمام افرادی هستند ادعا نفوذ استانی دارند ولی به اندازه دهیار [!] نفوذ ندارند.

  • خمام پاک در مورخ 1392/05/23 - 09:19 می‌نویسد :

    عادل جان باهات موافقم متاسفانه فقط ادعای پاک بودن دارن وبرای خمام قدمی برنمیدارن یانمیخوان یانمیتونندوفقط به مردم الکی وعده میدن تارای بیارن

  • حافظ در مورخ 1392/06/03 - 14:28 می‌نویسد :

    تا یکسال آینده خبری از شهرستان شدن خمام نخواهد بود خیالتان راحت!! باید به این نکته هم اشاره نمود صرف شهرستان شدن و نام گذاری بخش به عنوان شهرستان نمی تواند اهمیت شگرفی داشته باشد در حالی که این بخش هنوز زیر ساختارهای آن با نواقص بسیار همراه است بخشی که هنوز یک ساختمان اداری دادگستری بصورت مستقل ندارد یک ساختمان پزشک قانونی ندارد یک مرکز درمانی پیشرفته ندارد(بیمارستان جای خود!) ….چطور شهرستان بشود؟؟؟؟!!!!!!!!

  • همشهری در مورخ 1392/06/04 - 01:23 می‌نویسد :

    کاملا با نظر شما موافقم . باید از مسئولین شهر پرسید ، فقط یک پیشوند کافیست ؟!!!!


وعده‌ی شهرستان شدن خمام
محقق شد