خمام - تنها پیشتازان خمام اول / بیمه کشاورزی خمام سوم
در هفته پنجم از لیگ شطرنج گیلان ؛

تنها پیشتازان خمام اول / بیمه کشاورزی خمام سوم

تیم شرکت تنها پیشتازان خمام با 9 امتیاز حاصل از 4 برد و یک تساوی به تنهایی در صدر جدول قرار دارد.

شنبه، ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹ KHNA34795

هفته پنجم از مسابقات لیگ یک و دو گیلان عصر روز جمعه در محل هیئت شطرنج استان پیگیری شد.
در مهمترین بازی‌های انجام شده درلیگ یک تیم‌های نظام مهندسی ساختمان گیلان، ویلا سازان نصیری لاهیجان و نمایندگی بیمه کشاورزی خمام به ترتیب مقابل لبخند کیاشهر، منتخب بانوان هیئت شطرنج گیلان و مجتمع اقامتی تفریحی نیلوفر آبی انزلی صاحب برتری شدند و کوکی ماورا مقابل باشگاه شطرنج قلعه به تساوی 2 بر 2 رسید.
در پایان نیم فصل در لیگ یک تیم سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان با 9 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ویلا سازان نصیری لاهیجان و نمایندگی بیمه کشاورزی خمام با 8 امتیاز و به دلیل پوئن شکنی دوم و سوم هستند. اما در بازی‌های انجام شده در لیگ 2 و درحساس‌ترین بازی‌ها سوله آزرمی آستانه دست به کار مهمی زد و با نتیجه 3.5 بر 0.5 بر صدرنشین مسابقات یعنی ظروف و میز و صندلی فلکه گاز رشت غلبه کرد ؛ تیم تنها پیشتازان خمام هم با نتیجه نزدیک 2.5 بر 1.5 از پس تیم اول باشگاه شطرنج قلعه رشت بر آمد و نتیجه بازی آبفای گیلان و هیئت شطرنج خشکبیجار 2 بر 2 به تساوی انجامید.
در پایان هفته پنجم این دسته، تیم شرکت تنها پیشتازان خمام با 9 امتیاز حاصل از 4 برد و یک تساوی به تنهایی در صدر قرار دارد و سوله آزرمی آستانه با همین امتیاز دوم است ؛ همچنین تیم‌های داروخانه محمایی لاهیجان و میز و ظروف و صندلی فلکه گاز رشت با 8 امتیاز در تعقیب صدرنشینان هستند.


موضوع : شطرنج
منبع : khomamchess
گزارش : رضا عابدی
http://khna.ir/34795

دیدگاه شما چیست ؟!