خمام - ۱۰ شطرنجباز خمامی در رقابت‌های شطرنج نوجوانان استان گیلان حضور یافتند
ویژه
با حضور بیش‌از ۳۰۰ شطرنجباز آغاز شد ؛

۱۰ شطرنجباز خمامی در رقابت‌های شطرنج نوجوانان استان گیلان حضور یافتند

رامتین صادقی، فرامین شمسی، هوراد و شهراد معافی‌نسب و امیرعلی منصف در رده‌ی سنی زیر ۸ سال پسران، شیما و شینا موسی‌زاده و صهبا عابدی در رده‌ی سنی زیر ۱۰ سال دختران، علیرضا حسنی در رده سنی زیر ۱۴ سال پسران و یلدا عابدی در رده سنی زیر ۱۶ سال دختران با رقیبان خود به رقابت می‌پردازند.

جمعه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵ KHNA55521

رقابت‌های شطرنج استان گیلان از عصر روز گذشته در تالار مهد اندیشه رشت آغاز شد.
این مسابقات که در رده‌های سنی زیر ۶ سال، زیر ۸ سال، زیر ۱۰ سال، زیر ۱۲ سال، زیر ۱۴ سال، زیر ۱۶ سال و زیر ۱۸ سال در ۲ بخش پسران و دختران انجام می‌شود، با حضور بیش از ۳۰۰ شطرنجباز نوجوان از باشگاه‌ها و هیات‌های شهرستان‌های گیلان همراه گردید که باعث غافلگیری مسئولین برگزاری رقابت‌ها و ایجاد تغییراتی در زمانبندی این مسابقات گردیده است.
در جریان این رقابت‌ها ۱۰ شطرنجباز نوجوان خمامی به نام‌های رامتین صادقی، فرامین شمسی، هوراد و شهراد معافی‌نسب و امیرعلی منصف در رده‌ی سنی زیر ۸ سال پسران، شیما و شینا موسی‌زاده و صهبا عابدی در رده‌ی سنی زیر ۱۰ سال دختران، علیرضا حسنی در رده سنی زیر ۱۴ سال پسران و یلدا عابدی در رده سنی زیر ۱۶ سال دختران با رقیبان خود به رقابت می‌پردازند.
این مسابقات تا سه‌شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و فرامین شمس و هوراد معافی‌نسب تاکنون از ۱۰ بازی انجام شده توسط نوجوانان شطرنجباز خمامی توانسته‌اند از پس رقیبان خود بر آیند.


موضوع : شطرنج
http://khna.ir/55521

دیدگاه شما چیست ؟!