خمام - قهرمانی تیم آپادانا در مسابقات فوتسال جام رمضان سالن شهدا
ویژه
گزارش تفصیلی ؛

قهرمانی تیم آپادانا در مسابقات فوتسال جام رمضان سالن شهدا

از 21 تیم ثبت نام کرده در این رقابت‌ها، 5 تیم پس از قرعه کشی و مشخص شدن گروه‌ها انصراف دادند …

یکشنبه، ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۰۴ KHNA29707

مسابقات فوتسال جام رمضان سالن شهدای خمام از 11 تیرماه آغاز گردید و در رده سنی بزرگسالان، با شرکت 16 تیم، حدود 30 بازی و پس از گذشت 11 شب، با قهرمانی تیم آپادانا خمام پایان پذیرفت. از 21 تیم ثبت نام کرده در این رقابت‌ها، 5 تیم پس از قرعه کشی و مشخص شدن گروه‌ها انصراف دادند و تیم‌های باقی مانده در 8 گروه 2 تیمه با هم به رقابت پرداختند، که در نتیجه تمامی تیم‌ها به مرحله بعدی صعود نمودند!
تا فینال بازی‌ها نیز بصورت تک حذفی و تمامی بازی‌ها در 2 وقت 15 دقیقه‌ای انجام شد. همچنین در رده سنی پیشکسوتان 6 تیم حضور یافتند که در قالب 2 گروه از 3 تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند و از هر گروه 2 تیم راهی مرحله بعد شد و سپس به صورت ضربدری به مصاف یکدیگر رفتند تا چهره‌ی تیم‌های فینالیست مشخص شود.

ابتدا تیم‌های توحید رشت و اسطوره رشت به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم توحید رشت توانست 5 بر 2 حریف خود را شکست دهد و مقام سومی را از آن خود نماید. در ادامه تیم‌های پیشکسوتان شهدای اشکیک و پیشکسوتان دهیاری مصردشت به مصاف یکدیگر رفتند که تیم شهدای اشکیک توانست با نتیجه‌ی 4 بر 1 از سد حریف خود بگذرد و به قهرمانی این مسابقات در رده‌ی سنی پیشکسوتان برسد. همچنین به دلیل عدم حضور 2 تیم پیشکسوتان زنده‌یاد ایمان رشت و پیشکسوتان مصردشت، دو تیم به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند. در انتها تیم‌های آپادانا و شهید فانی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم آپادانا توانست با نتیجه‌ی 2 بر 0 تیم حریف را شکست دهد و در یازدهمین دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان به مقام قهرمانی دست یابد.
پس از پایان بازی به تیم‌های اول، دوم و سوم به ترتیب 700,000، 600,000 و 400,000 تومان وجه نقد، یک دست لباس ورزشی و کاپ قهرمانی اهدا شد ؛ همچنین محمد دادرسی به عنوان بهترین و با اخلاق‌ترین بازیکن معرفی شد و جایزه‌ای به او اهدا گردید.
گفتنی‌است، سال گذشته در مسابقات فوتسال جام رمضان 32 تیم حضور داشته و امسال تعداد تیم‌های شرکت کننده به عدد 16 رسید که این مسئله چندان خوشایند نمی‌باشد.
علی‌اکبر حسین‌پور در گفتگو با خمام نیوز در خصوص علت عدم استقبال از این دوره مسابقات، گفت : برای برگزاری مسابقات دیر اقدام شد و تبلیغات آنچنانی صورت نگرفت و همچنان شایعاتی در سطح شهر ایجاد شده بود و گفته میشد که امسال در سالن شهدا مسابقات فوتسال برگزار نمی‌گردد و همه‌ی این عوامل دست به دست هم دادند تا به خوبی از این مسابقات استقبال نشود و تعداد تیم‌های شرکت کننده نسبت به سال گذشته کاهش یابد.


دیدگاه شما چیست ؟!