خمام - به بازی کنار بازیکنان با تجربه افتخار می‌کنم / ملوان با هوادارانش معنا پیدا می‌کند
ویژه
حسام یعقوبی :

به بازی کنار بازیکنان با تجربه افتخار می‌کنم / ملوان با هوادارانش معنا پیدا می‌کند

حسام یعقوبی فوتبالیست 23 ساله‌ی اهل روستای فشتکه‌ی خمام است.

سه شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۰۵ KHNA20278

حسام یعقوبی بازیکن 23 ساله‌ی اهل روستای فشتکه‌ی خمام است که به‌عنوان یار اصلی قوهای سپید در لیگ برتر فصل 93-94 برای باشگاه ملوان بندرانزلی به میدان می‌رود.
گام‌های تند و تیز این بازیکن نوید یک هافبک راست هجومی آینده‌دار را می‌دهد که می‌توان به آن امیدوار بود.

– از چه سنی در ملوان بازی کرده و چه سالی به تیم بزرگسالان آمدی ؟
از رده‌ی نونهالان وارد باشگاه ملوان شده‌ام ؛ تمامی مراحل را تا بزرگسالان ملوان طی کرده و در تمامی رده‌های سنی تیم بازی کرده‌ام. در زمان مربیگری فرهاد پورغلامی بود که وارد تیم بزرگسالان شدم.

– سال گذشته به صورت قرضی به تیم گهر رفتی
سال اولی که وارد تیم شدم پورغلامی به من بازی می‌دادند و سپس احمدزاده نیز از من استفاده می‌کردند، اما بعد از مصدومیتی که داشتم کمتر فرصت حضور در بازی‌های ملوان به من رسید. بعد از ورود اسکوچیچ نیز نتوانستم به ترکیب تیم راه پیدا کنم و پس از صحبتی که با ایشان داشتم قرار شد در پست مورد نظر ایشان به تیم کمک کنم و در صورتی که در تیم بمانم ممکن است شانس زیادی برای بازی نداشته باشم، به همین دلیل چون دوست داشتم حتما بازی کنم تا با تجربه‌تر شوم به تیم گهر رفتم که فرهاد احمدزاده سرمربی این تیم بود و خوشبختانه تجربه‌ی خوبی برایم بود، زیرا در تمامی بازی‌های این تیم در ترکیب اصلی بوده و از نظر فوتبالی برای شخص خودم خوب بود، هرچند از لحاظ مالی، امکانات و نتیجه گیری واقعا شرایط خوبی نداشتیم.

– در اولین بازی این فصل نیز به عنوان یار ثابت به میدان رفتی
من تلاش بسیار زیادی در این سال‌ها کرده‌ام تا به اینجا برسم. در تمامی رده‌های پایه‌ی ملوان بازی کرده و در این 2 یا 3 سال نیز سعی کرده‌ام روند صعودی داشته باشم و همچنان میخواهم روز به روز پیشرفت کنم و برایم افتخار است کنار بازیکنان با تجربه‌ای مثل مازیار زارع، جلال رافخایی، سعید یوسف زاده، اولادی، یوسفی و … بازی کنم و از تجربه‌ی این عزیزان برای پیشرفت فوتبالم بهره‌مند شوم. از نصرت ایراندوست نیز واقعاً ممنونم که این فرصت را در اختیار من قرار داده ؛ ایشان پیش از این و در سال 84 نیز نشان داده‌اند که به بازیکنان جوان اعتماد می‌کنتد و بازیکنان جوان زیادی را به فوتبال ملوان و ایران معرفی کرده‌اند که هرکدام از آنها الان ستاره هستند. در این فصل هم به من، مهیار زحمتکش، نیما دلاوری، رضا اعتمادی و دیگر بازیکنان جوان تیم اعتماد کرده‌اند و انشالله بتوانیم جواب اعتماد ایشان و هواداران ملوان را به خوبی بدهیم.

– چند سال دیگر با ملوان قرارداد داری و در چه رده هایی از تیم ملی حضور داشته‌ای ؟
2 سال. من در رده‌ی زیر 19 سال تیم ملی حضور داشتم و به چندین اردو دعوت شدم، اما متاسفانه آغاز مسابقات آنها مصادف شد با آغاز خدمت سربازی من که نتوانستم همراه تیم باشم.

– بازی با پدیده چطور بود ؟
تیم پدیده تیم بسیار خوبی بود و مطمئن باشید جزو تیم‌های خوب لیگ خواهد بود. تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان با تجربه است که نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی لازم برسد. بچه ‌ها در این دیدار دوندگی بسیار زیادی داشتند و به هر حال همیشه شرایط در بازی‌های اول سخت است. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم در مشهد یک امتیاز کسب کنیم.

– این هفته نیز با صبا دیدار خواهید کرد
باور بفرمایید تیم خوب و با پتانسیل بالایی داریم و با کمک بازیکنان با تجربه‌ی تیممان می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. بچه ها در تمرینات بسیار شاداب هستند و ما باید هر طور که شده در بازی‌های خانگی پیروز میدان باشیم. امیدوارم در اولین بازی خانگی‌مان پیروز شویم و هواداران را خوشحال کنیم.

– کدام بازیکن و تیم خارجی را دوست داری ؟
نیمار را دوست دارم و به تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ نیز علاقه‌مندم.

– صحبت پایانی با هواداران …
به عنوان کوچکترین عضو تیم ملوان و به عنوان یک ملوانی از همه‌ی هوادارانمان میخواهم به ما امیدوار باشند، از تیم محبوبشان حمایت کنند و این تیم آینده دار را تا دقیقه‌ی نود تشویق کنند. ما نیز تمام تلاشمان این است که در رتبه‌های بالای جدول قرار بگیریم و رضایت آنها را جلب کنیم، زیرا ملوان با هوادارانش معنا پیدا می‌کند. شخص من به عنوان یک بازیکن جوان بیش از همه به حمایت این عزیزان نیاز دارم.


موضوع : فوتبال، مصاحبه‌ها
منبع : ملوان کلاب
http://khna.ir/20278

۲ دیدگاه

  • هادی یعقوبی در مورخ 1393/05/15 - 05:27 می‌نویسد :

    حسام جان سلام آرزوی موفقیت برات دارم،بزودی تو تیمهای پایتخت ببینمت….و همچنین تیم ملی…انشاالله

  • امیرعلی در مورخ 1393/05/15 - 09:31 می‌نویسد :

    اما یادت باشد که فوتبال را ازنوجوانان باشگاه شهرداری خمام شروع کردید