خمام - «فروزان» چهارمین کلین شیت خود را در هفته‌ی هفتم رقم زد
ویژه
در دیدار نفت مسجد سلیمان و استقلال ؛

«فروزان» چهارمین کلین شیت خود را در هفته‌ی هفتم رقم زد

محسن فروزان «دروازه‌بان خمامی تیم استقلال» در پیروزی تیم استقلال نقش کلیدی داشت.

جمعه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶ KHNA21443

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران عصر روز گذشته با حضور حدود 7 هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار شده و استقلال در بازی بیرون از خانه‌اش مقابل نفت مسجد سلیمان 2 بر 0 به برتری رسید تا جایگاهش در صدر جدول را فعلاً به کسی تعارف نزد.
نیمه اول این بازی متعادل دنبال شد، اما نفتیها در این نیمه از تک موقعیت خود که روی یک ضربه شوت به دست آمده بود نتوانستند محسن فروزان را تسلیم کنند. در حالی که بازی به دقایق پایانی خود در نیمه اول می‌رسد، حرکت آرش برهانی و پاس زیبای او به محمد قاضی یخ بازی را شکست تا استقلال با برتری به رختکن برود. در نیمه دوم استقلال بازی را بهتر آغاز کرد و فرصت‌های خوبی هم روی دروازه نفت ایجاد کرد. نفت روی یک فرصت ایده‌آل می‌توانست دروازه استقلال را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. اعلام خطای پنالتی خرسندنیا روی مهاجم حریف، نفتی‌ها را صاحب فرصت کرد، اما محسن فروزان توانست تیمش را نجات دهد و با یک واکنش خوب ضربه زنیدپور را دفع کرد. در نهایت در حالی که نفت برای زدن گل تساوی بی‌تابی می‌کرد، این سجاد شهباززاده بود که توانست روی حرکت زیبا و پاس دیدنی آرش برهانی استقلال را صاحب گل دوم کند.
محسن فروزان «دروازه‌بان خمامی تیم استقلال» در پیروزی دیروز تیم استقلال نقش کلیدی داشت و توانست با مهار پنالنی و شوت‌های حریف چهارمین کلین شیت خود در این فصل را رقم بزند. نکته‌ای که حائز اهمیت است، محسن فروزان 3 بازی متوالی است که گلی دریافت نکرده و به خوبی توانسته است در پیروزی‌های تیم خود نقش به سزایی داشته باشد. استقلال با این برد 18 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند و نفت نیز با 3 امتیاز همچنان قعر نشین مانده است.


موضوع : فوتبال
http://khna.ir/21443

دیدگاه شما چیست ؟!