خمام - حسن اشجاری: میرطرقی اعتبار خود را صرف فوتبال خمام نمود
ویژه
در دیدار دوستانه سپیدرود با اکباتان ؛

حسن اشجاری: میرطرقی اعتبار خود را صرف فوتبال خمام نمود

دیدار دوستانه سپیدرود رشت و اکباتان خمام عصر امروز با نتیجه ۴ بر ۱ به‌سود سپیدرود در زمین ورزشی علی بحری پایان پذیرفت.

یکشنبه، ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷ KHNA94160

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در جریان دیدار دوستانه با اکباتان خمام، عنوان کرد : بخش اعظم کار ما در باشگاه سپیدرود درحال‌حاضر مبحث بدنسازی تیم بوده و هنوز وارد مدل بازی و شبیه‌سازی برای لیگ نشده‌ایم و این‌بازی دوستانه نیز به درخواست رسول میرطرقی، دوست و همبازی‌ام برگزار گردید تا به تیم اکباتان که بازی حساسی‌را در پیش دارد، فشار لازم وارد شود.

حسن اشجاری که سابقه بازی در تیم‌های ملوان بندرانزلی، ذوب‌آهن اصفهان، استیل‌آذین، سپاهان اصفهان، استقلال تهران، پاس همدان و شهرداری فومن را در کارنامه داشته و به دو قهرمانی در لیگ برتر با تیم‌های سپاهان و استقلال و یک قهرمانی در جام حذفی با ذوب‌آهن دست یافته، در گفتگو با خمام‌نیوز افزود : در گیلان بازیکنان بسیار کمی هستند که جام جهانی را تجربه کرده باشند؛ اینکه بازیکنی‌که در تمرینات تیم پاری‌سن‌ژرمن شرکت نموده و حالا در خمام هدایت یک‌تیم را برعهده گرفته یک افتخار است، اما برخوردها و رفتارهایی‌که در شهرستان خمام با میرطرقی می‌شود صحیح نبوده؛ موضوعی‌که در بدو ورود دیده و افسوس خورده‌ام که چرا قدر سرمایه‌هایمان را نمی‌دانیم.

به گفته‌ی وی، خودم نیز مشابه این‌رفتارها را در فومن دیده‌ام، اما اینکه رسول به شهر خود عشق و تعصب داشته و با امکانات اندک فعالیت می‌کند، جای تشویق و تحسین دارد؛ چراکه خیلی‌ها با رزومه پایین‌تر از وی حتی حضور و فعالیت در چنین زمین فاجعه‌باری را در شان خود نمی‌دانند.
اشجاری با تاکید بر اینکه فاجعه مدیریت درخصوص زمین‌های ورزشی در بسیاری‌از نقاط استان مشهود بوده و زمین‌های مناسبی در اختیار جوانان قرار نمی‌گیرد، گفت : زمین ورزشی علی بحری که همه رده‌ها در آن فعالیت می‌کنند از وضعیت بسیار بدی برخوردار بوده و این‌مساله جای تاسف دارد.

سرمربی سپیدرود بر لزوم حمایت از فوتبال خمام با توجه به شهرستان‌شدن آن تاکید نموده و تصریح کرد : حالا باید نگاه‌ها و دیدگاه‌ها نسبت‌به این‌رشته حرفه‌ای‌تر و ورزشی‌تر باشد و نمایندگان مجلس و مسوولان محلی همچون شورای شهر با حمایت‌های خود بستر لازم را برای اهالی فوتبال فراهم کنند؛ در غیراینصورت باید شاهد از بین‌رفتن امید بازیکنان و استعدادهای ورزشی و حضور آنان در کافه‌ها و قلیان‌سراها باشیم.
وی با بیان اینکه میرطرقی اعتبار خود را صرف فوتبال خمام نموده، درصورتی‌که با بهره‌گیری از ارتباطات خود به‌راحتی می‌تواند حداقل در یکی‌از تیم‌های لیگ دسته اول و دوم به‌عنوان دستیار فعالیت کند، یادآور شد : او با دغدغه فوتبالی، وقت و انرژی خود را برای تیم شهرش صرف نموده، که موفقیت اکباتان و صعودش به رده‌های بالاتر نه‌تنها شوق و اشتیاق ورزشی را در این‌شهرستان خواهد افزود، بلکه به جذب مجدد بازیکنان زیادی به تیم‌های مطرح کشور می‌انجامد.
حسن اشجاری با اشاره بر اینکه اکباتان اولین‌تجربه میرطرقی در هدایت تیم بوده و طبیعی‌است که برای تجربه اول معجزه‌ای صورت نپذیرفته و ممکن‌است با صعود نماینده خمام همراه نشود، اذعان داشت : در موارد این‌چنینی انتظار می‌رود قدر اسطوره‌های فوتبال کشورمان را دانسته و به سمت تخریب آنها گام برنداریم.

به گزارش خمام‌نیوز، دیدار دوستانه سپیدرود رشت و اکباتان خمام عصر امروز با نتیجه ۴ بر ۱ به‌سود سپیدرود در زمین ورزشی علی بحری پایان پذیرفت.


موضوع : فوتبال
http://khna.ir/94160

دیدگاه شما چیست ؟!