خمام - از تیم فوتبال نوجوانان شهرداری تجلیل شد
ویژه
جهت کسب عنوان نائب قهرمانی ؛

از تیم فوتبال نوجوانان شهرداری تجلیل شد

تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام به‌جهت راهیابی به لیگ دسته‌ی یک شهرستان تجلیل شد.

چهارشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲ KHNA15861

روز گذشته از تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام به‌جهت نائب قهرمانی در مسابقات زیرگروه شهرستان رشت و راهیابی به لیگ دسته‌ی یک شهرستان در سالن کنفرانس شهرداری با حضور علیرضا پورهادی «شهردار»، سیدمجتبی حسینی‌نسب و جلیل غیاثی «اعضای شورای شهر» تجلیل شد.
محمدرضا رمضانی‌پور در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت شهرداری و شورای شهر خمام طی 13 سال گذشته، عنوان کرد : از تیرماه سال گذشته تا اردیبهشت‌ماه سال جاری طی حدود 10 ماه تمرین 22 بازی برای آماده‌سازی تیم صورت پذیرفته است. دبیر هیئت فوتبال خمام با بیان اینکه 7 بازی رسمی برگزار شده است، گفت : 5 برد، 2 تساوی و 1 باخت کارنامه‌ی تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام را رقم می‌زند. به گفته‌ی وی، تمرینات این فصل از تیرماه سال جاری آغاز می‌گردد و با توجه به کمبود وقت نمی‌توانیم از بازیکنان جدید دیگری برای حضور در تیم تست گرفته و با همان بازیکنان فصل قبل و چند بازیکن جدید به کارمان با جدیت بیشتر ادامه خواهیم داد.

در پایان مراسم لوح تقدیر و هدیه‌ای به هرکدام از بازیکنان و کادر فنی تیم نوجوانان شهرداری خمام اهدا گردیده و کاپ نائب قهرمانی به علیرضا پورهادی «مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری خمام» تقدیم شد.


موضوع : افتخارات، شهرداری، شورای شهر، فوتبال
http://khna.ir/15861

دیدگاه شما چیست ؟!