خمام - آمادگی کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات قربانی
حسینی‌نسب اعلام کرد :

آمادگی کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات قربانی

رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام، گفت: جمع‌آوری کمک‌های نقدی از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۷۰۳۸ یا کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۱۳۲۰ مربع تا نوزدهم تیرماه ادامه داشته و اداره کمیته امداد خمام در روز عید قربان باز و آماده دریافت گوشت قربانی جهت تحویل به مددجویان می‌باشد.

یکشنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴ KHNA99630

رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام با بیان اینکه ادای قربانی یکی‌از سنت‌های حسنه‌ای است که در عید سعید قربان توصیه‌شده، عنوان کرد : این‌نهاد همه‌ساله یکی‌از پیشگامان نشر و توسعه فرهنگ سنت مذکور در سطح کشور می‌باشد.
سیدمرتضی حسینی‌نسب در گفتگو با خمام‌نیوز با اشاره به درپیش‌بودن عید قربان و اجرای پویش نذر قربانی همانند سنوات گذشته، افزود : کمیته امداد در نظر دارد تا با رویکرد ارتقای سطح معیشت مددجویان معزز با اولویت خانواده‌های دارای بیمار صعب‌العلاج، خاص و زمین‌گیر، نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی اقدام نماید؛ لذا بدینوسیله از نیکوکاران استدعا دارد با اختصاص کمک‌های خود به هر میزان که تمایل دارند به یاری محرومان و نیازمندان بشتابند.
به گفته‌ی وی، جمع‌آوری کمک‌های نقدی از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۷۰۳۸ یا کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۱۳۲۰ مربع تا نوزدهم تیرماه ادامه داشته و اداره کمیته امداد خمام در روز عید قربان باز و آماده دریافت گوشت قربانی جهت تحویل به مددجویان می‌باشد.


موضوع : کمیته امداد
گزارش : جواد منادی
http://khna.ir/99630

دیدگاه شما چیست ؟!