خمام - کشاورزان نگران ازبین‌رفتن محصولشان هستند
ویژه
عضو شورای خواچکین :

کشاورزان نگران ازبین‌رفتن محصولشان هستند

مهران نیکو با انتقاد از اظهارات اخیر رییس اداره آبیاری بخش مرکزی رشت که معتقد است مشکلی در آبرسانی به مزارع خواچکین وجود ندارد، گفت : بررسی‌های میدانی از وجود مشکل حکایت دارد.

یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳ KHNA99255

عضو شورای اسلامی روستای خواچکین با بیان اینکه کاهش نزولات آسمانی و کمبود آب اراضی شالیزاری را با مشکل مواجه ساخته، عنوان کرد : چندین‌هکتار از مزارع خواچکین به‌دلیل کم‌آبی ترک خورده، که با درنظر گرفتن کشاورزی به‌عنوان یکی‌از اصلی‌ترین مشاغل مردم منطقه، شالیکاران نگران متضرر شدن و ازبین‌رفتن محصولشان هستند.
مهران نیکو عصر امروز در گفتگو با خمام‌نیوز با انتقاد از اظهارات اخیر رییس اداره آبیاری بخش مرکزی رشت که معتقد است مشکلی در آبرسانی به مزارع خواچکین وجود ندارد، گفت : بررسی‌های میدانی از وجود مشکل حکایت دارد.
به گفته‌‌ی وی، نبود مدیریت متمرکز موجب می‌شود که بخشی‌از کشاورزان شهرستان خمام مجبور به مراجعه به اداره آبیاری مرکزی رشت برای پیگیری امور خود باشند.
این‌عضو شورا با بیان اینکه مشکل عدم ثبت حواله‌های نفت به‌عنوان یکی‌از مشکلات اصلی به‌شمار می‌رود، خاطرنشان ساخت : یک‌هفته مانده به بیست‌وپنجم هرماه سامانه شرکت نفت با مشکل مواجه بوده و نه‌تنها کافی‌نت‌ها نمی‌توانند درخواست کشاورزان را ثبت کنند، بلکه پاسخ مناسبی داده نمی‌شود.


موضوع : اداره‌ی آبیاری، در روستا، کشاورزی، ویدئو
http://khna.ir/99255

دیدگاه شما چیست ؟!