خمام - کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از منزل یک قاچاقچی / متهم ۴۷ ساله و همدست وی دستگیر شدند
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان :

کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از منزل یک قاچاقچی / متهم ۴۷ ساله و همدست وی دستگیر شدند

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۴۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از منزل یک قاچاقچی در شهرستان خمام خبر داد.

شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲ KHNA98241

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۴۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از منزل یک قاچاقچی در شهرستان خمام خبر داد.
سرهنگ علی احمدپور با اشاره به دریافت گزارشی مبنی‌بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان و بررسی موضوع توسط پلیس، اذعان داشت: پس‌از انجام تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع برای پلیس محرز و مخفیگاه متهم در شهر خمام مورد شناسایی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه ماموران اداره عملیات ویژه با اخذ دستور قضایی به آدرس مورد نظر اعزام شدند، افزود : در بازرسی از این‌منزل ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف گردیده و متهم ۴۷ ساله به‌همراه همدست وی دستگیر و پس‌از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.
این‌مقام انتظامی با اشاره به مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با قاچاقچیان مواد افیونی که سلامت جامعه را هدف گرفته‌اند، از خانواده‌ها خواست تا درصورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان مواد‌ مخدر، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.


موضوع : کشفیات، نیروی انتظامی
http://khna.ir/98241

دیدگاه شما چیست ؟!