خمام - پیروزی ۸ بر ۰ نماینده البرز مقابل کیان نیشابور با گلزنی قمی و معصومی
در هفته پانزدهم لیگ برتر بانوان کشور /

پیروزی ۸ بر ۰ نماینده البرز مقابل کیان نیشابور با گلزنی قمی و معصومی

تیم فوتبال نماینده البرز که این‌روزها از بازی‌ مقابل تیم‌های رده پایین نهایت بهره را می‌برد، شب سختی را در خانه برای کیان نیشابور رقم زد.

چهارشنبه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۰۱ KHNA97961

تیم فوتبال نماینده البرز که این‌روزها از بازی‌ مقابل تیم‌های رده پایین نهایت بهره را می‌برد، شب سختی را در خانه برای کیان نیشابور رقم زد.
شاگردان پرستو کرمی دیشب در هفته پانزدهم از رقابت‌های لیگ برتر بانوان ایران از ابتدای بازی با برتری محسوس نسبت به حریف پیشروی کرده و سارا قمی در دقیقه ۸ حساب کار را یک بر صفر کرد.
این‌برتری در دقیقه ۲۰ بازی دو برابر شد و سارا قمی توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند. نیشابوری‌ها که بازی سختی را پیش رو می‌دیدند، برای جبران حمله کرده اما بازهم این قمی بود که با هت‌تریک در این‌دیدار، نسخه کیان را در همان نیمه اول پیچید.
این پایان کار در نیمه نخست نبود و البرزی‌ها توانستند در دقایق ۳۷ و ۴۰ توسط مریم محمدی و زهرا معصومی به گل برسند، تا شیرازه تیم نیشابور از هم بپاشد.
در نیمه دوم بازهم نماینده البرز تیم بردار میدان بود. آنها در این‌نیمه در دقایق ۵۸ و ۶۰ توسط سمیه آوج و مریم فرهنگ به گل رسیدند. روند گلزنی البرزی‌ها ادامه داشت و سمیه آوج بازهم در دقیقه ۸۰ برای این‌تیم گلزنی کرد.

به گزارش خمام‌نیوز، نماینده البرز با پیروزی ۸ بر ۰ خود ۲۶ امتیازی شده و جای زارع‌باتری را در رده پنجم گرفت.


موضوع : فوتبال
منبع : فوتبالی
http://khna.ir/97961

دیدگاه شما چیست ؟!