خمام - افزایش ۱۳۹ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته
فرمانده انتظامی خمام اشاره کرد :

افزایش ۱۳۹ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته

سرهنگ شریف رحیمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به عملکرد پلیس شهرستان از ابتدای سال‌ جاری تاکنون، تصریح کرد: ۱۳ هزار عملیات و پرونده قضایی تشکیل گردیده، که از این‌تعداد ۸ هزار فقره تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ بوده است.

سه شنبه، ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ KHNA97272

فرمانده انتظامی شهرستان خمام با بیان اینکه پلیس در ایام نوروزی در آماده‌باش به سر می‌برد، اذعان داشت : با توجه به اینکه خمام در حدفاصل دو شهرستان بزرگ استان گیلان قرار داشته و از نقاط هدف گردشگری به‌شمار می‌رود، به شهروندان توصیه می‌شود از اسکان‌دادن به افراد مشکوک در ویلاها و اقامتگاه‌های بومگردی خودداری کرده، تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.
سرهنگ شریف رحیمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به عملکرد پلیس شهرستان از ابتدای سال‌ جاری تاکنون، تصریح کرد: ۱۳ هزار عملیات پلیسی و پرونده قضایی تشکیل گردیده، که از این‌تعداد ۸ هزار فقره تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ بوده است.
این‌مقام انتظامی مبارزه با مواد مخدر را به‌عنوان یکی از اولویت‌های پلیس برشمرده و عنوان کرد: کشفیات انواع مواد مخدر نسبت به سال گذشته ۱۳۹ درصد افزایش داشته و دستگیری‌ها نیز ۸۰ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه افزایش کشفیات به‌دلیل استقرار پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان خمام است، افزود: در سال جدید با جدیت بیشتر با سوداگران مرگ برخورد خواهیم کرد.
رحیمی پاکسازی تفرجگاه‌ها و نقاط آلوده در شهر را از دیگر اولویت‌های پلیس شهرستان دانسته و ادامه داد : دستگیری سارقان در خمام نسبت به سال گذشته ۳۷ درصد افزایش یافته و ۹۰ درصد اموال مسروقه کشف گردیده، که به صاحبانشان بازگردانده شده است.
فرمانده انتظامی خمام با بیان اینکه به کسی اجازه نمی‌دهیم تا به اموال دیگران دست‌درازی کند، خاطرنشان ساخت: سرقت کابل برق به اذعان رییس امور توزیع برق خمام حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد کاهش یافته است.


موضوع : نیروی انتظامی
منبع : خوبان خبر
http://khna.ir/97272

دیدگاه شما چیست ؟!