خمام - هردو سکونت نداشتند، اما این‌کجا و آن‌کجا!
یک بام و دو هوا /

هردو سکونت نداشتند، اما این‌کجا و آن‌کجا!

در دوره چهارساله فعالیت موسی فکور در خمام با وجود تذکرات دو تن از اعضای آن‌دوره و همچنین بازتاب موضوع عدم سکونت او در خمام، حتی یکبار این‌مساله از سوی دو عضو باسابقه‌ی شورای فعلی در جلسات علنی پیگیری نشده بود.

دوشنبه، ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ KHNA97259

از تحلیف منتخبین شورای ششم مدت هفت‌ماه و آغاز فعالیت ابوالحسن سیمایی در خمام شش‌ماه سپری شده بود، که امروز شهردار خمام با رای سه عضو شورا به‌دلیل عدم سکونت وی در این‌شهر برکنار گردید.

اگرچه در این‌روزها مساله طرح سوال از شهردار حاشیه‌ساز بوده، اما شورا نه به‌دلیل قانع‌نشدن از پاسخ‌های او، بلکه به‌دلیل عدم سکونت در شهر در بازه‌ی زمانی قانونی دست به عزل سیمایی زده است.
برآیند جلسه با وجود رای‌گیری مخفی، نشان می‌دهد جلیل غیاثی، اسماعیل احمدنیا و مهدی عاشوری موافقان پایان کار ابوالحسن سیمایی بوده و تلاش‌های ایمان سهیلی و هادی واحدی بی‌نتیجه مانده است.

نکته‌ای که قابل تامل است، اینکه در دوره چهارساله فعالیت موسی فکور در خمام با وجود تذکرات دو تن از اعضای آن‌دوره و همچنین بازتاب موضوع عدم سکونت او در خمام، حتی یکبار این‌مساله از سوی دو عضو باسابقه‌ی شورای فعلی در جلسات علنی پیگیری نشده بود و به‌نظر می‌رسد در آن‌زمان سکونت شهردار و خانواده وی در خمام اهمیتی نداشته!
یا شاید باید در انتظار عذرخواهی احمدنیا و عاشوری از شهروندان برای اشتباهشان در دوره گذشته باشیم؛ موضوعی‌که به‌نظر می‌رسد در دوره ششم برایشان اهمیت یافته و فرصت کافی‌را از سیمایی با وجود تمایل برای سکونت در خمام، برای نمایش عملکرد وی و تحقق وعده‌ها گرفته است.

با این‌وجود، پیش‌بینی می‌شود با تغییرات آتی شاهد بازگشت خمام به روزهای پرتلاطم و پرحاشیه گذشته باشیم.


موضوع : انتخاب سردبیر، پادکست، سرخط، شهرداری، شورای شهر، ویدئو
نویسنده : حبیب صابری و جواد منادی
گوینده : محمدرضا کیا
ویدئو : جواد منادی
http://khna.ir/97259

دیدگاه شما چیست ؟!