خمام - تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا موفق باشیم
هافبک خمامی تیم ملی:

تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا موفق باشیم

زهرا معصومی، گفت : برای رشد و توسعه تلاش می‌کنیم و معتقدم تورنمنت‌های مختلف باعث رشد تیمی و ارتقای بازیکنان از لحاظ فنی می‌شود.

جمعه، ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ KHNA97163

هافبک خمامی تیم ملی فوتبال دختران زیر هجده‌سال، گفت: تجربه ۵ مرتبه حضور در تورنمنت کافا را دارم. در این چند سال همیشه ازبکستان حریف سختی برایمان بود، اما از سال گذشته توانستیم مقابل این تیم پرقدرت ظاهر شویم و دیگر حریف دست و پا بسته‌ای مقابلشان نیستیم.
زهرا معصومی با بیان اینکه بدون شک بازیکنان تلاش می‌کنند که بهترین عملکرد خود را داشته باشند، ادامه داد: برای شرکت و آماده‌سازی تیم در این‌رقابت‌ها زمان اندکی داشتیم، اما تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا موفق باشیم. با ترکیبی از بازیکنان نوجوان و جوان در این‌مسابقات حضور داریم. ما برای رشد و توسعه تلاش می‌کنیم و معتقدم تورنمنت‌های مختلف باعث رشد تیمی و ارتقای بازیکنان از لحاظ فنی می‌شود.
وی با اشاره بر اینکه آرزوی هر بازیکنی حضور در مسابقات بین‌المللی و جام ملت‌ها است، خاطرنشان ساخت: من تجربه حضور در جام ملت‌ها را دارم. امیدوارم بازیکنان دیگر بتوانند در این پیکارهای مهم شرکت کنند، تا از اهمیت مهم فوتبال و سطح بالای فنی مسابقات بهره ببرند و در راستای آن برای موفقیت و رشد فوتبال بانوان ایران گام بردارند.


موضوع : فوتبال
منبع : روابط عمومی
http://khna.ir/97163

دیدگاه شما چیست ؟!