خمام - زیرساخت‌های ورزشی خمام نیازمند بازسازی و تجهیز است
سرپرست اداره ورزش و جوانان گیلان:

زیرساخت‌های ورزشی خمام نیازمند بازسازی و تجهیز است

سرپرست اداره ورزش و جوانان گیلان از سالن‌های ورزشی تختی، شهدا و ساختمان اداره ورزش و جوانان این‌شهرستان بازدید کرد.

چهارشنبه، ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۱۲ KHNA96803

سرپرست اداره ورزش و جوانان گیلان پس‌از بازدید از سالن‌های ورزشی تختی، شهدا و ساختمان اداره ورزش و جوانان این‌شهرستان، با بیان اینکه مشکلات باید در عرصه‌های مختلف از جمله ورزش شناسایی شوند، اظهار کرد: تیم فنی مهندسی باید برآورد دقیقی را از وضعیت زیرساخت‌های ورزشی خمام داشته و بر اساس واقعیت‌های موجود اقدامات لازم صورت بپذیرد.
جهانبخش آرمان روز گذشته در دیدار با فرماندار و تعدادی‌از چهره‌های ورزشی خمام با تاکید بر لزوم توجه به بازسازی زیرساخت‌های ورزشی این‌شهرستان، افزود: سالن‌های ورزشی بسیار خوبی در خمام وجود دارند که نیاز به بازسازی و دریافت تجهیزات داشته و اداره کل از هیچ تلاشی در راستای تامین اعتبار دریغ نمی‌کند.
وی یکی‌از نیازهای ساخت مجتمع ورزشی در خمام را ساخت زیرساخت‌های ورزشی دانسته و بیان کرد: برای احداث مجتمع ورزشی باید زمینی را مشخص کرد، لذا می‌توان از زمین‌های بنیاد مستضعفان یا ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بهره گرفت، که باید در جلساتی با حضور نمایندگان مجلس و فرماندار مطرح گردد.
این‌مسوول با بیان اینکه تلاش‌ها برای افزایش تامین اعتبار ورزشی در گیلان ادامه دارد، خاطرنشان ساخت: بنیاد مسکن در استادیوم پوریای ولی تالش پنج میلیارد تومان هزینه کرده، لذا کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خمام نیز باید در این‌راستا پیگیرهای لازم را انجام دهد.


موضوع : اداره‌ی ورزش و جوانان
منبع : خوبان خبر
تصویر : پویا قربانی
http://khna.ir/96803

دیدگاه شما چیست ؟!