خمام - بلاتکلیفی حدود ۷۰ خانوار کته‌سر برای وصل مجدد خطوط تلفن ثابت
ویژه
عضو شورای روستا خبر داد :

بلاتکلیفی حدود ۷۰ خانوار کته‌سر برای وصل مجدد خطوط تلفن ثابت

وی با انتقاد از سرعت‌عمل ضعیف مخابرات خمام برای پیگیری و حل مشکل خطوط تلفن ثابت، تصریح کرد : وصل مجدد تلفن‌ها در این‌نوبت ابتدا به وضعیت نامناسب جوی و حالا از سوی رییس مخابرات خمام به اعتصاب نیروها گره زده شده است.

چهارشنبه، ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ KHNA96075

عضو شورای اسلامی روستای کته‌سر از قطع خطوط تلفن ثابت حدود ۷۰ خانوار این‌روستا و بلاتکلیفی اهالی برای وصل مجدد آن خبر داد.
مرجان تقی‌نژاد امروز در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه چندمین‌بار است که فعالیت بیل مکانیکی در دهستان کته‌سر پیرو اجرای پروژه خط انتقال آب شرب خمام به خشکبیجار موجب قطعی تلفن‌های ثابت می‌گردد، افزود : در نوبت قبل وصل مجدد یک‌هفته به‌طول انجامیده بود.
وی با انتقاد از سرعت‌عمل ضعیف مخابرات خمام برای پیگیری و حل مشکل خطوط تلفن ثابت که امکان دسترسی به تماس‌های تلفنی را در آن‌مدت سلب نموده و استفاده از اینترنت را به‌خصوص برای تحصیل دانش‌آموزان با مشکل مواجه می‌کند، تصریح کرد : وصل مجدد تلفن‌ها در این‌نوبت ابتدا به وضعیت نامناسب جوی و حالا از سوی رییس مخابرات خمام به اعتصاب نیروها گره زده شده است.
این‌عضو شورا با تاکید بر اینکه مقصر قطعی پیمانکار پروژه خط انتقال آب بوده، خاطرنشان کرد : اما مخابرات خمام متاسفانه از انجام وظیفه ذاتی خود سر باز زده و نه‌تنها هربار برای سرعت‌بخشیدن به امور مجبور به پیگیری و ثبت شکایت از طریق سامانه ۱۹۵ یا اقدام از طریق حراست یا بازرسی مخابرات بوده‌ایم، بلکه مشخص‌نیست این‌بار وصل مجدد خطوط تلفن ثابت کته‌سر تا چه زمانی به تعویق خواهد افتاد.


موضوع : اداره مخابرات
http://khna.ir/96075

دیدگاه شما چیست ؟!