خمام - تاکید سرپرست مدیریت شبکه بهداشت بر ضرورت جدی‌گرفتن پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون

تاکید سرپرست مدیریت شبکه بهداشت بر ضرورت جدی‌گرفتن پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون

سرپرست مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمام بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به هشدارهای داده‌شده در مورد احتمال بروز پیک جدید کرونا تاکید کرد. دکتر احمد لسانی ظهر امروز در گفتگو با خمام‌نیوز با اشاره به تشکیل مجمع سلامت شهرستان با حضور مسوولان در سالن کنفرانس فرمانداری، عنوان کرد : ضرورت جدی‌گرفتن …

دوشنبه، ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ KHNA96035

سرپرست مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمام بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به هشدارهای داده‌شده در مورد احتمال بروز پیک جدید کرونا تاکید کرد.

دکتر احمد لسانی ظهر امروز در گفتگو با خمام‌نیوز با اشاره به تشکیل مجمع سلامت شهرستان با حضور مسوولان در سالن کنفرانس فرمانداری، عنوان کرد : ضرورت جدی‌گرفتن رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا و تداوم‌یافتن واکسیناسیون، به‌ویژه دوز سوم از جمله مباحث اصلی این‌جلسه بوده، که شبکه بهداشت خمام آمادگی ۲۴ ساعته خود را جهت واکسیناسیون اعلام نموده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ارتقای بهداشتی آب شرب شهری و روستایی، نظارت بر نانوایی‌ها، بررسی بیماری‌های مشترک انسان و دام و همچنین رعایت اصول بهداشت محیطی در بازارها، بر لزوم جلب حمایت خیرین در بحث سلامت، فرهنگ‌سازی، آموزش و اطلاع‌رسانی مباحث سلامت اشاره کرد.


موضوع : مراکز بهداشت
http://khna.ir/96035

دیدگاه شما چیست ؟!