خمام - تصمیمی برای انتقال یکشنبه‌بازار اتخاذ نشده است
ویژه
عضو شورای شهر مطرح کرد :

تصمیمی برای انتقال یکشنبه‌بازار اتخاذ نشده است

مهدی عاشوری با تاکید بر اینکه شهرداری تصمیم‌داشت تا از فضای دور محوطه بازار هفتگی برای احداث مغازه‌های تجاری بهره بگیرد، افزود : این‌موضوع موقتاً با مخالفت از سوی شورا مواجه شده است.

چهارشنبه، ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ KHNA95888

عضو شورای اسلامی شهر خمام با بیان اینکه یکشنبه‌بازار خمام یکی‌از بازارهای قدیمی منطقه محسوب می‌شود که با هدف رونق اقتصادی منطقه و سهولت دسترسی مردم به مایحتاج روزمره برپا می‌گردد، عنوان کرد: درخصوص سوالات متداول شهروندان مبنی‌بر انتقال بازار هفتگی محوطه شهرداری، به اطلاع می‌رساند که مجموعه شهرداری و شورای شهر هیچ‌گونه تصمیمی مبنی‌بر انتقال این‌بازار ندارد.
مهدی عاشوری در گفتگو با خمام‌نیوز با تاکید بر اینکه شهرداری تصمیم‌داشت تا از فضای دور محوطه بازار هفتگی برای احداث مغازه‌های تجاری بهره بگیرد، افزود : این‌موضوع موقتاً از دستور کار خارج و منوط به تصمیمات بعدی شورا شده است.
وی با اشاره بر برپایی بازار دیگری در جنب کتابخانه عمومی در صبح روزهای یکشنبه، ادامه داد : مجموعه شهرداری و شورای شهر در نظر دارد به جهت جلوگیری‌از تداوم معضلات و گره‌های ترافیکی در آن‌منطقه، به انتقال بازار مذکور به یک‌مکان دیگر اقدام نماید؛ در همین‌راستا با بازدیدهای میدانی به‌عمل‌آمده تصمیم گرفته شد تا بازار محدوده میدان شورا به جنب زمین فوتبال در خیابان تختی منتقل شود، که البته موضوع در دست بررسی است.


موضوع : بازار، شهرداری، شورای شهر
http://khna.ir/95888

دیدگاه شما چیست ؟!