خمام - برخی‌از ادارات به وظایف خود آگاه نیستند / پیگیری برای بیمارستان اهمیت بالایی دارد
سرپرست فرمانداری مطرح کرد :

برخی‌از ادارات به وظایف خود آگاه نیستند / پیگیری برای بیمارستان اهمیت بالایی دارد

سرپرست فرمانداری خمام با اشاره به افزایش سطح توقع مردم از مسوولان با توجه به تبدیل‌شدن بخش خمام به شهرستان، عنوان کرد : به‌منظور افزایش هماهنگی بین مدیران جلسه شورای اداری در اسرع وقت برگزار خواهد شد.

سه شنبه، ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰ KHNA95767

سرپرست فرمانداری خمام با اشاره به افزایش سطح توقع مردم از مسوولان با توجه به تبدیل‌شدن بخش خمام به شهرستان، عنوان کرد : به‌منظور افزایش هماهنگی بین مدیران جلسه شورای اداری در اسرع وقت برگزار خواهد شد.
اسفندیار جوشن ظهر امروز در جلسه شورای شهر با بیان اینکه جمع‌آوری آب‌های سطحی از وظایف شهرداری بوده، اما موضوع فاضلاب متوجه اداره آب و فاضلاب می‌باشد، افزود : افزایش هماهنگی بین ادارات و مدیران حائز اهمیت است.
وی با تاکید بر اینکه برخی‌از ادارات به جایگاه و وظایف خود آگاه نیستند، ادامه داد : همه ادارات باید وظایف خود را به درستی انجام داده و البته به شورای شهر نیز جوابگو باشند.
نماینده عالی دولت در خمام با بیان اینکه با جدیت تلاش می‌کنیم تا زمینه استقرار ادارات در شهرستان فراهم گردد، اذعان داشت : تنها با نشستن کنار یکدیگر نمی‌توانیم به مردم خدمات مناسب ارائه داده و یکی‌از کارهای اصلی فرماندار این‌است که امور مربوط به بودجه و استقرار ادارات را از طریق تهران و مدیران کل استانی پیگیری کند.
وی با اذعان بر اینکه در اولین جلسه با نمایندگان مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس بر ضرورت برگزاری جلسات هفتگی درخصوص شهرستان خمام تاکید گردید، افزود : موضوع حرایم کمربندی یک مساله کشوری‌است، که نمایندگان باید به آن ورود نموده و پیگیری کنند؛ این‌مساله یکبار حتی در مجلس مطرح شده، اما وارد کمیسیون نشده و بلاتکلیف مانده است.
به گفته‌ی جوشن، درخصوص تخلفات ساخت‌وساز در حرایم باید به‌دنبال راهکارهای قانونی بوده و بدون شک استقرار اداراتی همچون راه و شهرسازی و بنیاد مسکن از اولویت‌های شهرستان خمام به‌شمار می‌روند.
این‌مسوول با تاکید بر اینکه شهر خمام همانند پیشانی شهرستان خمام است، تصریح کرد : باید پیگیری‌های لازم برای ایجاد یک بیمارستان در خمام و حضور پزشکان متخصص در این‌شهرستان فراهم گردد.

رییس شورای اسلامی شهر خمام در این‌جلسه به مشخص‌نبودن تکلیف و وضعیت برخی‌از املاک در طرح‌های دولتی، شهرداری، راهداری و … اشاره کرده و افزود : متاسفانه این‌مساله بسیاری‌از شهروندان خمامی را آزرده‌خاطر نموده است.
جلیل غیاثی با بیان اینکه برخی‌از املاک حتی ۲۰ سال است که تعیین‌تکلیف نشده و صاحبان آنها نمی‌توانند از حقوق مالکانه‌ای که دارند برخوردار شوند، یادآور شد : شهرداران در ادوار گذشته با موانعی مواجه بوده‌اند که نمی‌توانستند نامه‌ای درخصوص متقاضیان تنظیم کنند، تا وضعیت برق، آب و گاز آنها مشخص شود.
به گفته‌ی وی، این‌مساله درحال تبدیل‌‌شدن به یک معضل بزرگ اجتماعی‌است، که نیازمند همفکری و رسیدگی است.

به گزارش خمام‌نیوز، لزوم تحویل کمربندی و میدان ولیعصر (عج) به شهرداری، ایمن‌سازی محور کمربندی با احداث پل عابرپیاده، تعبیه سرعت‌گیر برای ورودی تازه‌آباد خواچکین در محدوده شهری، پیگیری وضعیت پروژه مخزن هوایی ذخیره آب، نصب تابلوهای شهرستان در ورودی‌های خمام و رسیدگی به وضعیت رودخانه‌ها از جمله موضوعات دیگری بود که از سوی اعضای شورای شهر خمام مطرح گردید.


موضوع : شورای شهر، گزارش تصویری
http://khna.ir/95767

دیدگاه شما چیست ؟!