خمام - برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور برنامه‌ریزی کرده‌ایم
دستیار سرمربی چوکا:

برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور برنامه‌ریزی کرده‌ایم

در شهرآورد گیلان تیم‌های چوکای تالش و سپیدرود رشت عصر امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند، که این‌بازی با برتری ۱ بر ۰ به سود چوکا خاتمه یافت.

سه شنبه، ۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰ KHNA95653

در شهرآورد گیلان تیم‌های چوکای تالش و سپیدرود رشت عصر امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند، که این‌بازی با برتری ۱ بر ۰ به سود چوکا خاتمه یافت.
تک‌گل این‌مسابقه در هفته هشتم از رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در دقیقه ۲۷ روی ارسال بلند نیما دلاوری از خط دفاع برای علی یحیی‌زاده به سود چوکا رقم خورد، تا تیم حسن اشجاری پس‌از اشتباهی‌که در خط دفاعی داشت، دیگر فرصت بازگشت به بازی و جبران نتیجه را به دست نیاورد.
شاگردان علی نظرمحمدی با این‌پیروزی خارج‌از خانه ۱۶ امتیازی شده و همچنان در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته، اما سپیدرودی‌ها ۱۲ امتیازی مانده و با ۳ پله سقوط در رده پنجم جدول قرار گرفته‌اند.

دستیار سرمربی چوکا در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه هر دو تیم برای کسب ۳ امتیاز و تثبیت جایگاه خود در صدر جدول آمده بودند، عنوان کرد : از قبل مطلع بودیم که امروز بازی سختی را در پیش داشته و ضمن داشتن برنامه برای تمامی دقایق بازی، بازیکنان توانستند نکاتی‌که در تمرینات از سوی کادر فنی مطرح شده بود را اجرا نموده و با تلاش خود به برتری دست یابند.
علی عشوری‌زاد با اشاره بر اینکه چوکا امسال برای صعود به لیگ دسته اول کشور تلاش می‌کند، افزود : اگرچه این‌تیم در فصل اخیر از وجود بازیکن خمامی بی‌بهره بوده، اما به‌عنوان نماینده‌ای از خمام در کنار این‌تیم به فعالیت می‌پردازم.

به گزارش خمام‌نیوز، محمدرضا پورهادی در دربی گیلان از سوی سازمان لیگ به‌عنوان نماینده فدراسیون فوتبال معرفی شده بود.


موضوع : فوتبال
گزارش : جواد منادی
http://khna.ir/95653

دیدگاه شما چیست ؟!