خمام - جوشن به‌عنوان سرپرست فرمانداری معارفه شد
خداحافظی احمدی از خمام پس‌از ۳۴۰ روز؛

جوشن به‌عنوان سرپرست فرمانداری معارفه شد

در این‌مراسم از زحمات حدود ۳۴۰ روزه عبدالوحید احمدی «فرماندار پیشین» تقدیر شده و اسفندیار جوشن با حکم اسدالله عباسی «استاندار گیلان» به‌عنوان سرپرست فرمانداری خمام منصوب شد.

پنج شنبه، ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ KHNA95591

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با قدردانی از خدمات فرماندار پیشین شهرستان تازه‌تاسیس خمام، اظهار کرد: همه مسوولان شانی به‌جز خدمت به مردم ندارند. رییس جمهور ما فردی میدانی است، بنابراین استانداران، بخشداران و فرمانداران باید صددرصد میدانی بوده و محل دفتر کار فرمانداران و بخشداران باید در میان مردم باشد، نه پشت میز؛ چرا که زمان برای ازدست‌دادن نداریم.
حسین مصطفی‌پور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری خمام در سالن کنفرانس فرمانداری با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق، یادآور شد: اقدامات مسوولان باید اثرگذار بوده و عملکردمان باید خروجی داشته و حلال مشکلات مردم باشد.
وی خطاب به سرپرست فرمانداری خمام، افزود: واسطه شما با مردم باید کم شود و شخص شما باید در وسط مشکلات مردم باشید، زیرا احساس همدردی مسوولان با مردم راهگشا است و یکی‌از مشکلات ما ایجاد فاصله میان مردم و مسوولان می‌باشد.

به گزارش خمام‌نیوز، در این‌مراسم از زحمات حدود ۳۴۰ روزه عبدالوحید احمدی «فرماندار پیشین» تقدیر شده و اسفندیار جوشن با حکم اسدالله عباسی «استاندار گیلان» به‌عنوان سرپرست فرمانداری خمام منصوب شد.

 


موضوع : فرمانداری، معارفه
گزارش : جواد منادی
http://khna.ir/95591

دیدگاه شما چیست ؟!